Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 288 van 866 EersteEerste ... 188238278286287288289290298338388788 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.871 t/m 2.880 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassa Bekijk bericht
    Heb ik zomaar eventjes met een internet wedstrijd gewonnen
    Tis een skb footnote. Met ingebouwde voeding ding(?) (idee van t-rex fualtank etc), ingebouwde mini versterker met 6 inch eminence speaker, en kabeltester(kan ik iemand mij vertellen wat die ''cable tester'' precies inhoud)

ik heb alleen nog geen pedalen alleen maar een footswitch
    Ha! Cool ding zeg! Geluksvogel Met kabeltester kun je controleren of kabels nog werken. Hij controleert gewoon of er signaal doorkomt als je beide kanten van een kabel erin steekt.

Senior Member

Standaard

Oh iemand met dezelfde coil cable als ik!

Senior Member

Standaard

Hopla, erg blij met mn geüpdate plank!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XTZ Bekijk bericht

Hopla, erg blij met mn geüpdate plank!
    Ziet er erg gelikt uit! Nice hoor.

Senior Member

Standaard

Senior Member

Standaard

Twee Turbo Ratten? Dat zie je niet vaak! Waarom heb je er twee en hoe vind je de Turbo tov de 'gewone' Rat?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Heb er een in boost / lichte drive stand staan en een met behoorlijk wat distortion. Vind de turbo rat wat ruiger en smeriger dan de normale rat in de wat extremere standen en hij is qua filter iets relaxter met mijn stemming, B / dropped A met een jazzmaster.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht

De Pulsar en Space Echo zijn nieuw. Daarvoor had ik als delay een T-Rex Reptile 2.
    Dit is wat ik in m'n band gebruik. ik heb nog een 2e plank (Pedaltrain II) met wat extra delays en drives erop voor als ik opneem of synth oid door de pedaaltjes haal. Maar die is eigenlijk veels te groot, dus als iemand een II tegen een I wilt ruilen
    Kan je het een beetje vinden met de Space Echo?? Ik heb er ook een op mijn bordje, bij mij is het echt noodzakelijk dat het ding een eigen voeding heeft....

Member

Standaard Tijdelijk pedalboard

Mijn oude board is te klein voor de spullen die er op moeten omdat ik naar een vox ac15 ben gegaan. Voor nu heb ik een boss rv-5 en een boss pn-2 van de plank gehaald en de aby en de footswitch voor reverb/tremolo te schakelen op de versterker er bij op gefreubeld. Past voor geen meter maar voor nu moet het maar even zo.

Ik heb een DAP Showmaster 48 in bestelling en zodra deze binnen is ga ik die mooi opbouwen. Ik zal mijn bouwproces gaan documenteren in een topic hier op't forum.

De tijdelijke situatie ziet er zo uit:

Als de showmaster klaar is zullen er ongetijfeld nog wel een paar pedaaltjes bij komen ben ik bang
    Gibson Les Paul standard cherry sunburst '93, Fender Stratocaster 3tone sunburst '87, Vox ac4tv, Vox ac15, MI Audio Blues Pro, Boss PN-2, Boss RV5, T-Rex reptile, Boss chromatic tuner, Jim Dunlop GCB-95 CryBaby wah

Senior Member

Standaard

Tijdens de demo-opname:

De Timeline stond in de FX loop van mijn Mesa Boogie Stiletto.
    Normaal heb ik alles voor mijn Marshall 2204 staan, klinkt misschien nog wel beter.....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten