Gheghehe, jaren 80 vibe! Washburn had toen een hele lijn gitaren met zo´n zwart-rood kleurstelling. Zal kwalitatief niks mis mee zijn waarschijnlijk, uiterlijk kan over gediscussieerd worden, vond zelf de Steinberger-achtigen altijd wel leuk maar dat schijn je niet te mogen zeggen.

En repeteren in het Viadukt zo te zien?