te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Haha LOL!Waar heb je die opgedoken??
Trouwens, wel een bassistje!!
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Hi
Tot mijn spijt heb ik de LP in Amerikaanse persing. Het zou natuurlijk 10 bonus punten opleveren als je m in Duitse persing zou hebben.
Uit 1959 naar mijn idee, in geniaal Stereo. Een vriendingetje die hiervan de humor inzag mocht blijven. Da's gelukt, dank u.
En worden deze helden nou vergeten?
Enjoy!
Vriendelijke groet, Gus
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
voor de RUSH fans
Laatst gewijzigd door FNaRK; 28 oktober 2012 om 14:23
Stond die jacob moon niet al op pagina 1?...
Maar hij blijft mooi!
Favorieten/bladwijzers