Laatst gewijzigd door showband; 24 oktober 2012 om 11:21
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Karnivool heeft een hele vette cover gedaan van een Gotye song, op Gotye's mixed blood album
Laatst gewijzigd door JimiDylan; 25 oktober 2012 om 12:13
Er is een zweeds of deens trio dat allemaal covers doet van al dan niet banale hits (tot aan bieber toe), maar dan in zeer ingenieuze en viruoze jazz-fusion arrangementen. De bassist lijkt trouwens wel wat op lisbeth salander uit de stieg larsen trilogie (zweedse en enige echte versie..)
Helaas kan ik niet meer op de naam komen, kan iemand me helpen?
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Dirty Loops! geniale shit is dat!
Niet mijn muziek, maar knap gedaan. Zeker beter dan het origineel![]()
"Meten is weten, gissen is missen"
Ja dat zijn ze , thx JD!
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Justin Bieber on steroids
Favorieten/bladwijzers