Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 57 van 197 EersteEerste ... 747555657585967107157 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 561 t/m 570 van 1963
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan Muller Bekijk bericht
    Alstublieft blijven posten. De topics met het bouwproces van profs en semi-profs zijn een onbetaalbare bron van informatie en inspiratie voor goedwillende amateurs zoals ikzelf.
    Hier sluit ik mij volledig bij aan, ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.
    If at first you don’t succeed, destroy all evidence that you tried. - Josh Homme
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...plaatmateriaal
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-strat-achtige

Senior Member

Standaard

Ik vind het zo zonde wanneer mensen helemaal afgemaakt worden hier op het forum, terwijl ze alleen maar met veel goede wil mooie bouwsels willen posten. Ik heb het al een aantal keer voorbij zien komen. Stijn is ook niet de kwaadste om advies aan medebouwers te geven, en functioneert daarbij nooit als reclamebord. Lekker blijven posten dus!

En natuurlijk een +1 voor wat Daan Muller zei. Ik heb vrijwel al mijn kennis uit dit forum gehaald, en ben jullie daar allemaal zeer dankbaar voor!

Senior Member

Standaard

Je merkt het wel Stijn: Je wordt compleet aanbeden op dit forum

Dus, gewoon posten die tetten

EDIT: sorry, ik bedoel: gewoon posten die bas
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Senior Member

Standaard

Nou, dat wordt dan een extra grote zaal volgende week!

Maar toch: schimmelvlek en tetten?? ik weet het niet, hoor...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Member

Standaard

Stijn,

Blijf vooral "De topics met het bouwproces" posten.

Door wie dan ook een bouwproces gepost, daar zal niemand iets van (kunnen) zeggen.
    Jiij deelt makkelijk jouw kennis met anderen hier op het forum, ik steek er te vaak nog iets van op, doorgaan dus.

Andere zaken liggen hier op het forum gevoeliger, maar daar gaan voornamelijk aangewezen heren weer over.

Ray,

Standaard

Ik ben moderator op een ander forum en breng op dit forum erg veel tijd door. Ik wil daar mee zeggen dat ik daardoor vrij alert ben op spam en zo. Ik kan echt met geen mogelijkheid zeggen dat het me ooit is gebeurd dat ik me heb geërgerd aan iets van reclame of profileren. Sterker, ik zou waarschijnlijk nooit iets zijn gaan bouwen, anders dan misschien een CBG dat op een bespeelbare gitaar lijkt.

Ik heb hier zo enorm veel geleerd van de toppers, en weet dat ik nooit om raad of advies verlegen hoef te zitten.
    Inmiddels zijn de uren die ik lezend en lerend en me verbazend heb door gebracht zo'n deel van mijn dagelijkse pleziertje sgaan uit maken dat ik het heel naar zou vinden als er iemand zou afhaken als Stijn.

Senior Member

Standaard

Wat hij zegt: Een hoop veren in uw .... doe er je voordeel mee! Het geldt ook voor mij: je bent 1 van de weinige akoestische bouwers hier en dientengevolge 1 van de weinige bronnen van info, dus....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member

Standaard

Ook ik probeer het een beetje rustig aan te doen met het posten van bouwtopics, alleen als ik iets anders/bijzonders ga doen start ik er een...
    Soit, nu boven mijn werkbank:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    Ook ik probeer het een beetje rustig aan te doen met het posten van bouwtopics, alleen als ik iets anders/bijzonders ga doen start ik er een...
    Ook wat jij zelf als 'niet bijzonder' beschouwt is voor vele mensen hier erg leuk om te volgen. Stick to the facts en er kan nooit iemand over zeuren lijkt me.

Super strak lakwerk weer !!
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Standaard

Voor een goede kennis een vijfsnarige bas van gefret naar fretloos ombouwen. Maar omdat de body van acryl is komt er ook een andere body. De frets zijn er uit gehaald met een betonvlecht tang die ik van boven vlak geslepen heb. Werkt prima.

Ik wil op termijn mijn Epiphone Genesis herfretten en daar zie ik nu toch wat minder tegenop.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten