De afgelopen dagen heb ik af en toe wat gespoten en geschuurd, maar niet elke keer weer nieuwe foto's gemaakt. Daar zie je toch weinig aan. Laat ik het er maar op houden dat het er ook deze keer weer niet fabrieks-strak uit gaat zien, maar ik kan er wel mee leven.
Bovendien hoef ik dan ook niet zo panisch zuinig op de lak te zijn.

Tussen de laagjes door heb ik wat klein grut aangepakt. De brug nog een beetje bijgewerkt, omdat de zadeltjes er een beetje wiebelig in zaten, en nog een laatste keer opgepoetst:

Ik vraag me af of ik nog iets moet verzinnen met zo'n draadje over de schroeven heen, om te zorgen dat de zadeltjes er niet uit springen als er een snaar breekt. Want ze liggen er wel redelijk los in. Maar het gaat niet met één draad over alle zes heen, dus dan zou ik moeten gaan prutsen met zes losse stukjes. Geklooi...

Ik denk nog steeds dat het goed komt voor zaterdag, maar het wordt wel last minute. Misschien dat ik hem vrijdag in elkaar schroef, en dat hij dan zaterdag in de loop van de dag uit elkaar klapt...

Verder ook nog weer wat over de nylonsnarige nagedacht. De balkjes zouden in grote lijnen op zijn klassieks moeten komen te zitten. Ik heb dus alvast wat stukjes verzameld, maar ze zijn nog niet netjes op maat: