Wat een briljant kaartje! Vooral de link naar het Gitaarnet-profiel is goed!
En heeft er al iemand gebruik gemaakt van het mooie netwerk wat hier aan het ontstaan is?
En toen was het opeens heel stil... Zulke opmerkingen moet je natuurlijk ook niet maken he?!
Als er nog mensen zijn die zich willen aanmelden voor de kaart dan kan dit natuurlijk, en wellicht is het ook leuk wanneer je gebruik maakt van dit netwerk je de ervaring wilt delen via dit topic?
DA - doet je goed!
Uiteraard wil ik wel eens wat gitaren kapot maken, hiervoor mag je mij gewoon op de lijst zetten, ik wil er zelfs wel voor door Nederland heen rijden!
Uiteraard wil ik wel de rechten van de foto's en de video's van het gebeuren, uiteraard neem ik wel na de gebeurtenis afstand van de materie en schades in wat voor vorm dan ook. Uiteraard vraag ik er niets voor, enkel wat onkostenvergoeding, uiteraard kan ik geen garanties verlenen. Uiteraard!
Zevenbergen, Gemeente Moerdijk. Voor alle werkzaamheden wat er aan een gitaar kan gebeuren tot aan nieuwbouw exclusieve modellen.
Is dat laatste nou een grapje of zit je in het verkeerde topic?
"Het is maar een spelletje" - Confucius
vind 'm wel leuk
als alles gratis is doe mij dan een leuke ES335 style, alvast dank, adres per pb graag.
mvg!
Ik wil graag een thinline jazzmaster achtig modelletje met TV Jones T-Armonds gewired als een gretsch
Swamp ash body in vergeeld surf green met een 3 laags mint slagplaatje, jazzmaster trem en mastery bridge en andere hardware en knoppen in het chroom
maple hals met zo min mogelijk tekening, maple fretboard met vergeelde binding en blockinlays, medium jumbo frets, reversed meegespoten headstock, tusq topkam mooie kleine ovalen grover tuners erop.
Wanneer kan ik hem ophalen?
Laatst gewijzigd door Rock Bottom; 21 oktober 2012 om 00:14
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
Fantastisch idee zo'n netwerk!
You do not have to be old to be wise!
Ik heb snaarplukker toegevoegd aan de kaart, ondanks enige onduidelijkheid betreffende nieuwbouw van exclusieve modellen (?!)... Van mesaman heb ik helaas geen idee wat hij nou eigenlijk bedoelt, en uiteraard staat er ook geen plaats bij uiteraard... Dus kan ik 'm ook niet op de kaart zetten.
DA - doet je goed!
Favorieten/bladwijzers