Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 41213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 160

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik zou me niet zo fixeren op de mening van anderen GJ, gewoon lekker doen wat je doet en als iemand het beter weet moet ie dat vooral zelf doen.
    Of het moet iemand zijn die van voren Nigel en van achteren Godrich heet. Dan zijn er misschien een paar truukjes..
    ben ik helemaal met je eens
    vandaar ook m'n reactie op het liedje

Moderator

Standaard

Ik denk dat GJ toch wat professioneler bezig is en dat studio'tje is een echte professionele studio. Hopen op een grote hit hoort daar bij en dat gun ik hem en Bibi van harte.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Standaard

daarom reageer ik zo
    en hoop ook voor ze dat ze zo snel mogelijk de de stadion tour kunnen boeken
    maar met dit soort produkties gaat dat niet lukken
    ja dan kun je mij wegzetten al een smaakloos onfundament maar je kunt ook je liedje nog eens luisteren, uithuilen en opnieuw beginnen
    want dit liedje heeft het niet en wat je moet doen om het het wel "het" te laten hebben weet ik niet
    ik denk de meeste mensen niet

Standaard

zucht........ik begreep je de eerste keer al hoor
    Laatst gewijzigd door Gert-Jan; 11 oktober 2012 om 18:57

Moderator

Standaard

Ik reageerde eigenlijk op Arjan.

Senior Member

Standaard

Weet ik niet han, gj zegt me niets als producer. En ik denk niet dat dit een hit wordt, om eerder genoemde redenen.Dit nr. moet opboksen tegen hippe artiesten als de gers pardoelen, kraantje pappies, rihanna's, taylor swifts en lady gaga's van deze wereld. Hoe groot is dan de jans dat deze 80s productie een hit wordt?
    Laat dat meisje lekker hier posten, dr opleiding afmaken en genieten van muziek maken! Ga in een band spelen en eigen werk schrijven, veel optreden en zorgen dat je veel ervaring krijgt. En wie weet word je ontdekt en wie weet ook niet, je talent pakken ze niet af!

Moderator

Standaard

Arjan, toen ik 18 was speelde ik gitaar in een bandje en zag mezelf wel graag beroemd worden. Dat is niet gelukt en ik heb met mensen gewerkt die nu wel beroemd zijn en een paar weken geleden sprak ik er een aantal van. Ze zijn jarenlang de hele wereld over gevlogen en hebben er weinig van gezien. Hotels, interviews, soundchecks, optredens en weer hotels. Ik heb mensen bij me gehad die geen stuiver te wisselen hadden maar prachtige muziek maakten en we namen een CD op. Een paar daarvan wonen nu in een grote villa in Wassenaar hoorde ik onlangs en dan denk ik: goed gedaan jochie.

Maar het is maar een enkeling die zoiets voor elkaar krijgt en weet je wat het bizarre is? Ik heb jongens en meiden binnen gehad die ik zo verschrikkelijk goed vond. En daar hoor je dus nooit meer wat van. Muziek maken is een prachtige hobby, maar je brood er mee verdienen is een heel ander verhaal.

Een hit schrijven, dat is nogal wat. Er hebben gedrochten van songs de eerste plaats gehaald. Kijk naar youtube en je ziet miljoenen hits op dingen die dan wel grappig zijn, maar verder begrijp ik er niets van.

Senior Member

Standaard

O wacht even, jouw loflied op Gangnam style was ironie? Supervet nummer.
    Laatst gewijzigd door grayfink; 12 oktober 2012 om 00:11
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Arjan, toen ik 18 was speelde ik gitaar in een bandje en zag mezelf wel graag beroemd worden. Dat is niet gelukt en ik heb met mensen gewerkt die nu wel beroemd zijn en een paar weken geleden sprak ik er een aantal van. Ze zijn jarenlang de hele wereld over gevlogen en hebben er weinig van gezien. Hotels, interviews, soundchecks, optredens en weer hotels. Ik heb mensen bij me gehad die geen stuiver te wisselen hadden maar prachtige muziek maakten en we namen een CD op. Een paar daarvan wonen nu in een grote villa in Wassenaar hoorde ik onlangs en dan denk ik: goed gedaan jochie.

Maar het is maar een enkeling die zoiets voor elkaar krijgt en weet je wat het bizarre is? Ik heb jongens en meiden binnen gehad die ik zo verschrikkelijk goed vond. En daar hoor je dus nooit meer wat van. Muziek maken is een prachtige hobby, maar je brood er mee verdienen is een heel ander verhaal.

Een hit schrijven, dat is nogal wat. Er hebben gedrochten van songs de eerste plaats gehaald. Kijk naar youtube en je ziet miljoenen hits op dingen die dan wel grappig zijn, maar verder begrijp ik er niets van.
    Helemaal mee eens Han ! Het is echt lastig een goede boterham te verdienen met muziek, daarom hou ik het puur als hobby en speel ik op een vrij hoog niveau met mijn bandje. Af en toe voor de leuk optreden en het geld verdien ik wel bij de baas ! Wanneer ik dat wat ik bij mijn werkgever verdien bijmekaar moet spelen dan ben ik 150x per jaar onder de pannen en dat moet je willen natuurlijk ! Ik zou dat hooguit tot mijn 40e volhouden (ben 33 dus nog jong -).
    On topic: Bibi doet het hardstikke aardig hoor, maar ik vind wel dat, wil ze echt aan de weg timmeren, eigen muziek moet maken, eigen muzikanten zoeken voor een band die haar het beste kunnen begeleiden en daarmee de hort op gaan ! Anders ben ik bang dat je een soort goeie coverzangeres wordt die nummers van anderen zingt, zou toch zonde zijn nietwaar ?

Standaard

Ruim 6000 keer bekeken!! Wat is de buzz waarover men praat bij het koffiezetapparaat ;-0

De link naar het nummer werkt niet meer??

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten