Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 160

Standaard

Hi
    Als nou eens net doe of ik Koffie Annan ben. Ik kan niks, niemand luistert en ik heb 0 invloed op de gang der zaken.

Maar als ik nou eens erg Bono achtig kijk en met een geconcentreerde blik met een witte vlag zwaai.

Ik vind al dat gemiep over drummers bere interessant. Maar interessanter is wat Bibi vindt, en grappig genoeg hoor ik die niet in dit gekrakeel. Eigenlijk ben ik volledig ervan overtuigd, dat zij de enige is die echt belangrijk is in deze soap.

Als ik deze hele story een positieve zwaai mag geven, zou mijn voorstel zijn:
    - Bibi opent een speciale gmail of hotmail acoount
    - er komt een beauty contest voor nieuwe liedjes
    - plaatst een oproep op GN voor het maken van per persoon één lied voor/samen met Bibi
    - laat Bibi de wijze van samenwerking bepalen (bijvoorbeeld over het net)
    - de liedjes zijn compleet muziek en tekst
    - laat Bibi de 2 leukste liedjes er uithalen/laat Bibi er het leukste liedje uithalen

Wat mij betreft ligt de organisatie van het opnemen van de backing bij de componist. Zij/hij is vrij om multitracking te doen of haar/zijn band voor het karretje te spannen.

Samengevat, ik stel voor:
    - ik stel voor de strijdbijl te begraven
    - we gaan tossen met een stukkie van 2 euro over de vraag in wie
    - we vragen Bibi wat ze ervan vindt (niet van de bonje, maar van de beauty contest)
    - we zetten in op een positieve koers voor de rest van dit draadje

Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 10 oktober 2012 om 07:03 Reden: typefoutje

Moderator

Standaard

Voice of Holland meets Best Singer/songwriter maar dan zonder smsjes? Je bent of heel erg grappig, of heel erg naïef.
    Bibi is trouwens helemaal niet 'echt belangrijk', ze is de verstandigste. Gewoon je muil houden en de bad exposure even over laten waaien.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Helemaal eens met Mitch.

Er wordt van een mug een olifant gemaakt. Bibi doet gewoon lekker wat ze zelf wil. Al dat kinderlijke gevecht om iemand die daar helemaal niet om vraagt.

Laat Bibi trouwens ook gewoon lekker zelf haar muziek posten, dan had je misschien ook deze hele onzinnige discussie niet gehad.

Moderator

Standaard

Gus, ik had daarom een topic over de drummers geopend, die discussie hoort hier niet thuis. Bibi is in deze discussie de slimste, die bekijkt het alleen en houdt zich er buiten.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert-Jan Bekijk bericht
    Tristan. Overtuig me maar. Ik daag jou uit een bovengemiddelde song te schrijven voor Bibi. Deal?
    ik daag iedereen uit een bovengemiddelde song te schrijven(niet speciaal voor bibi)
    want ..........euh daar gaat het toch om ?
    dat het jou niet gelukt is mag toch best gezegd worden ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest Bekijk bericht
    ik daag iedereen uit een bovengemiddelde song te schrijven(niet speciaal voor bibi)
    want ..........euh daar gaat het toch om ?
    dat het jou niet gelukt is mag toch best gezegd worden ?
    tuurlijk mag dat

Senior Member

Standaard

@jannest:
    Nou, we kunnen al die posts van mij hier wel weggooien, je hebt mooi en simpel verwoordt wat ik eigenlijk bedoelde, hoewel ik zoals ik al zei het nog het meeste in het arrangement en de productie vind liggen.
    Ik ben het helemaal eens met wat je zegt, het doel is ook wat mij betreft om buitengewone muziek te maken die echt iets raakt, daarom reageerde ik, niet om getouwtrek over wie of wat dan ook.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    @jannest:
    Nou, we kunnen al die posts van mij hier wel weggooien, je hebt mooi en simpel verwoordt wat ik eigenlijk bedoelde, hoewel ik zoals ik al zei het nog het meeste in het arrangement en de productie vind liggen.
    Ik ben het helemaal eens met wat je zegt, het doel is ook wat mij betreft om buitengewone muziek te maken die echt iets raakt, daarom reageerde ik, niet om getouwtrek over wie of wat dan ook.

Het is ook niet zo ingewikkeld allemaal. Iedereen heeft zijn eigen referentiekader, smaak en idee. Dat bepaalt wat voor jou 'gemiddeld' is en dus ook wat daar bovenuit steekt. Waar ik waarde aan hecht zijn commentaren van mensen die er nog wat fundament bij geven. Dus 'heel goed' en 'helemaal kut' daar kun je niets mee. Wordt ter kennisgeving aangenomen.

wanneer iemand vindt dat iets voor hem beneden peil is, fantasieloos en een 'mix uit het zakje' dan vind ik dat prima maar ik hoop dan ook op een inhoudelijke toelichting.

Nu zijn we in ieder geval zover dat Tristan ons niet gaat vertellen waarom hij iets vindt maar hij gaat het (hopelijk) ook laten horen. En daar ben ik erg benieuwd naar!

Maar soms is er eerst wat stof nodig om de dingen helder te krijgen ;-))

Cheers.

Senior Member

Standaard

Ik zou me niet zo fixeren op de mening van anderen GJ, gewoon lekker doen wat je doet en als iemand het beter weet moet ie dat vooral zelf doen.
    Of het moet iemand zijn die van voren Nigel en van achteren Godrich heet. Dan zijn er misschien een paar truukjes..

Senior Member

Standaard

GJ, ga lekker muziek maken en genieten van wat je doet. Wat anderen menen en zeggen zou mij roesten. Als ik plezier heb in wat ik doe, heb ik niet de mening van anderen nodig !
    Gewoon lekker met talentjes bezig zijn, studiotje erbij en muzikantjes dichtbij en lekker muziekmaken. Prima toch ?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten