Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
+1
Ik vind het een reuze mooi idee. Als je je bedenkt dat je daarmee inderdaad in het achterhoofd houdt dat het voornamelijk gestoeld is op wat we hier al jaren doen...elkaar op weg en verder helpen. Men helpt elkaar al een fors aantal jaren via het forum, waarom dan niet in de praktijk. Daarnaast is het dan even zo leuk om die ervaringen die forumleden onderling opdoen hier te delen. Weten we ook gelijk bij wie je eventueel iets zou kunnen testen voordat je stad en land afrijdt voor een amp uit te proberen, terwijl die wellicht bij een forumlid op de hoek staat.
Zo kun je nog persoonlijker en gerichter ervaringen uitwisselen. Zo lang de ervaringen positief zijn, leert de lezer er ook weer van toch?
Als je nog iemand in de regio Roermond zoekt, mag je mij ook noteren voor basale dingen als;
- snaren vervangen
- afstellen, intoneren Floyd Rose/ ibanez trems en strats
- basis soldeerwerk
Moet wel bekennen dat ik weinig thuis ben vanwege werk, maar als ik iemand kan helpen....shoot!
Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Dít is ook precies wat ik voor me zag als voorbeeld. Hier doe je echt niemand kwaad mee, als je er mee naar de muziekwinkel zou gaan doen ze het waarschijnlijk ook voor niks (ja, de prijs van een veertje als die erbij moet worden gezet).
Het is alleen niet voor iedereen even gemakkelijk om even langs de muziekwinkel te lopen, in Schiedam zou ik er bijvoorbeeld geen weten en waar ik eerst woonde (Goeree Overflakkee) kan je op het hele eiland niet meer terecht sinds de muziekzaak daar is gestopt. En nee, die is niet gestopt omdat particulieren de meest eenvoudige taken zoals een brug afstellen hadden overgenomen...
edit: Nog even een opmerking betreffende de reactie v/d bouwers: ik begrijp hun kant uiteraard, en vind ook niet dat ze onbehoorlijk hebben gereageerd. Integendeel, duidelijk onderbouwd en zonder fratsen. Ik heb gezien wat ze maken, ik denk dan ook niet dat zij het moeten hebben van een elementje hersolderen of een snaar vervangen. Dat ze niet gratis hun diensten gaan verlenen lijkt me ook meer dan logisch.
Laatst gewijzigd door DarknessAwaits; 11 oktober 2012 om 22:30 Reden: Aanvulling
DA - doet je goed!
Ik heb verdomme 94 posts verwijderd.![]()
Dit is een prima initiatief. Als iedereen nou zijn zelfmedelijden of slechte humeur thuis kan laten dan kunnen we gewoon weer verder. Iedereen die nu nog in de off topic zwets vervalt over herenliefde of begint te preken over het gevaar van spam kan een op maat gesneden berisping tegemoet zien.
Veel succes met het topic.
Mitch bedankt.
Is er iemand handig met de PC die een kaartje kan maken? Die laat ik dan weer in de openingspost zetten. Graag reactie via PB.
Belangrijk is dat je goed vermeld waar je kundig in bent , als het je boven de pet gaat is het verstandig om door te verwijzen naar een prof. afsteller/bouwer.
bij mij hangt het er wel van af hoeveel tijd het gaat kosten, als iemand komt die alle electronica vervangen wik hebben of een andere klus waar ik lang mee bezig ben dan vraag ik wel een vergoeding, kleine klusjes doe ik niet moeilijk over zolang men maar niet gaat denken dat ik een herfret doe tegen materiaal kosten.
Ik doe dat graag, zie ook deze post.
Ik zal vanavond even dit topic doorbladeren en ieders gegevens op mijn kaart verwerken.
DA - doet je goed!
Favorieten/bladwijzers