Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 242

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    ...en waar zijn de drent'n
    Deze Limburger woont in Assen
    Ik doe mee.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits Bekijk bericht
    Ik vind het ook echt een superinitiatief, en wil m'n bescheiden ervaring ook graag aanbieden. Snaren opzetten (hoewel ik dat zelf ook altijd een rotwerk vind), afstellen, uitleg, solderen... Je kunt me vinden in Schiedam.

Wat ik wel zie gebeuren is dat het overzicht snel kwijt raakt, en hoewel daar al eerder in dit topic over wordt gesproken (een kaart? het maken van een app?) bedacht ik vanavond dat een simpele Google Maps webview hier volgens mij meer dan geschikt voor zou zijn. Dus hier heb ik snel even een dummy van gemaakt, voorlopig eventjes met Hendriks als voorbeeld.

Als er genoeg animo is wil ik dit best verder uitwerken en dynamisch maken etc. Laat maar weten. Voorbeeldje draait op dit moment hier.
    Ik vind het leuk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noordeling38 Bekijk bericht
    Topidee Henk! Zo kunnen de ervaren gitaristen de meer onervaren gitaristen elkaar beter op weg helpen en het is altijd leuk gitaristen uit je omgeving te leren kennen! Zo kunnen we elkaar maar verder op weg helpen. Lijkt me niets mis mee toch? Idee om een lijstje per provincie te maken tzt?
    +1

Ik vind het een reuze mooi idee. Als je je bedenkt dat je daarmee inderdaad in het achterhoofd houdt dat het voornamelijk gestoeld is op wat we hier al jaren doen...elkaar op weg en verder helpen. Men helpt elkaar al een fors aantal jaren via het forum, waarom dan niet in de praktijk. Daarnaast is het dan even zo leuk om die ervaringen die forumleden onderling opdoen hier te delen. Weten we ook gelijk bij wie je eventueel iets zou kunnen testen voordat je stad en land afrijdt voor een amp uit te proberen, terwijl die wellicht bij een forumlid op de hoek staat.

Zo kun je nog persoonlijker en gerichter ervaringen uitwisselen. Zo lang de ervaringen positief zijn, leert de lezer er ook weer van toch?

Als je nog iemand in de regio Roermond zoekt, mag je mij ook noteren voor basale dingen als;

- snaren vervangen
    - afstellen, intoneren Floyd Rose/ ibanez trems en strats
    - basis soldeerwerk

Moet wel bekennen dat ik weinig thuis ben vanwege werk, maar als ik iemand kan helpen....shoot!
    Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits Bekijk bericht
    Ik vind het ook echt een superinitiatief, en wil m'n bescheiden ervaring ook graag aanbieden. Snaren opzetten (hoewel ik dat zelf ook altijd een rotwerk vind), afstellen, uitleg, solderen... Je kunt me vinden in Schiedam.

Wat ik wel zie gebeuren is dat het overzicht snel kwijt raakt, en hoewel daar al eerder in dit topic over wordt gesproken (een kaart? het maken van een app?) bedacht ik vanavond dat een simpele Google Maps webview hier volgens mij meer dan geschikt voor zou zijn. Dus hier heb ik snel even een dummy van gemaakt, voorlopig eventjes met Hendriks als voorbeeld.

Als er genoeg animo is wil ik dit best verder uitwerken en dynamisch maken etc. Laat maar weten. Voorbeeldje draait op dit moment hier.
    Das een tof kaartje.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    En daarnaast kunnen wij dan weer mensen naar mede forumleden verwijzen met moeilijkere problemen! Win-win-win.
    Kijk, da's nog eens mooi!!!!
    Overigens vind ik dat Google Maps plan van Darkness Awaits ook top!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Laatst nog iemand met zo'n veel te erg floatende brug. Inplaats van dat er 5 mensen gaan omschrijven hoe je welk schroefje moet aandraaien kan de persoon in kwestie ook naar de dichtstbijzijnde gitaarnetter om wat te leren over zijn gitaar en nieuwe mensen ontmoeten.
    Dít is ook precies wat ik voor me zag als voorbeeld. Hier doe je echt niemand kwaad mee, als je er mee naar de muziekwinkel zou gaan doen ze het waarschijnlijk ook voor niks (ja, de prijs van een veertje als die erbij moet worden gezet).

Het is alleen niet voor iedereen even gemakkelijk om even langs de muziekwinkel te lopen, in Schiedam zou ik er bijvoorbeeld geen weten en waar ik eerst woonde (Goeree Overflakkee) kan je op het hele eiland niet meer terecht sinds de muziekzaak daar is gestopt. En nee, die is niet gestopt omdat particulieren de meest eenvoudige taken zoals een brug afstellen hadden overgenomen...

edit: Nog even een opmerking betreffende de reactie v/d bouwers: ik begrijp hun kant uiteraard, en vind ook niet dat ze onbehoorlijk hebben gereageerd. Integendeel, duidelijk onderbouwd en zonder fratsen. Ik heb gezien wat ze maken, ik denk dan ook niet dat zij het moeten hebben van een elementje hersolderen of een snaar vervangen. Dat ze niet gratis hun diensten gaan verlenen lijkt me ook meer dan logisch.
    Laatst gewijzigd door DarknessAwaits; 11 oktober 2012 om 22:30 Reden: Aanvulling
    DA - doet je goed!

Moderator

Music

Ik heb verdomme 94 posts verwijderd.
    Dit is een prima initiatief. Als iedereen nou zijn zelfmedelijden of slechte humeur thuis kan laten dan kunnen we gewoon weer verder. Iedereen die nu nog in de off topic zwets vervalt over herenliefde of begint te preken over het gevaar van spam kan een op maat gesneden berisping tegemoet zien.

Veel succes met het topic.

Senior Member

Standaard

Mitch bedankt.
    Is er iemand handig met de PC die een kaartje kan maken? Die laat ik dan weer in de openingspost zetten. Graag reactie via PB.
    Belangrijk is dat je goed vermeld waar je kundig in bent , als het je boven de pet gaat is het verstandig om door te verwijzen naar een prof. afsteller/bouwer.

Standaard

bij mij hangt het er wel van af hoeveel tijd het gaat kosten, als iemand komt die alle electronica vervangen wik hebben of een andere klus waar ik lang mee bezig ben dan vraag ik wel een vergoeding, kleine klusjes doe ik niet moeilijk over zolang men maar niet gaat denken dat ik een herfret doe tegen materiaal kosten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Mitch bedankt.
    Is er iemand handig met de PC die een kaartje kan maken? Die laat ik dan weer in de openingspost zetten. Graag reactie via PB.
    Belangrijk is dat je goed vermeld waar je kundig in bent , als het je boven de pet gaat is het verstandig om door te verwijzen naar een prof. afsteller/bouwer.
    Ik doe dat graag, zie ook deze post.

Ik zal vanavond even dit topic doorbladeren en ieders gegevens op mijn kaart verwerken.
    DA - doet je goed!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten