Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
    Senior Member

Standaard

Dat laatste zou goed kunnen, want die ligt onder de wah. De Pedalpower ligt aan de andere kant onder het board, die kan d'r niet heel veel verder van af dus.

Wel bijzonder trouwens, die adapter ligt daar al de hele tijd, en had er met mijn vorige wah geen last van. Toen had ik wel gewoon al de "algemene" brom. Die is nu met de PP wel íetsjes minder maar nog steeds erg aanwezig. De Wah is er alleen bij gekomen.

Ik probeer wel even het een en ander en plaats m'n bevindingen hier weer!
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

Mijn wah ging brommen in de buurt van de PP2.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ook mijn crybaby wah staat bij mijn voeding en geeft inderdaad een brom. Ik heb een Pedaltrain 2 en ben zo slim geweest om de Carl Martin voeding te monteren aan de rechterzijde waar je in de meeste gevallen de wah zet, dus dat moet ik nog omzetten. Mijn overige pedalen hebben hier geen last van, alleen de wah...
    Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...

Senior Member

Standaard

Oke, het is dus niet de PP2+. Als ik m'n board op til blijft de brom op zelfde niveau aanwezig.. Suggesties? Iemand? Hoe zit het met aardlussen en dat soort ongein? En is shielden nu van de kaart?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Oke, het is dus niet de PP2+. Als ik m'n board op til blijft de brom op zelfde niveau aanwezig.. Suggesties? Iemand? Hoe zit het met aardlussen en dat soort ongein? En is shielden nu van de kaart?
    Externe factoren als lampen met dimmers, tl lamp, computer, tv een brom in de netspanning etct etc. Sluit je pedalboard en de rest eens ergens anders aan in je huis. Bromt het dan nog steeds? Heb je al een andere gitaar en gitaarkabel geprobeerd? Het kan ook aan je versterker liggen, dus pedalboard er even tussenuit en hopsa hopsa direct in je versterker. Zijn maar suggesties hoor ;-)

Standaard

Hoe ver ligt je 220 kabel uit de buurt van je 'gitaar kabels'? Ik heb gemerkt dat dat ook 'interventie' kan geven.
    Misschien heb je de 220 v ook nog onder je pedalen lopen, naar je adapters toe.
    Hou dat zoveel mogelijk van elkaar....

Brom is ruk!

Succes...
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Lampen, dimmers, tv etc is het niet. Ik heb het op verschillende plekken (ook al op verschillende plekken geprobeerd dus). Andere gitaar en kabels ook al geprobeerd. Versterker rechtstreeks is zo goed als schoon, dus het zit 'm wel in m'n board. Patchbay heb ik eigenlijk nog niet gechecked, kan daar ge-etter in zitten?

De stroom kabel van mn board ligt niet per se echt in de buurt van m'n kabels. Wel zit er onder mn board nog een stekkerblokje waar m'n wahmmy adapter en PP2 op aangesloten zijn. Die stekkerdoos zit op zo'n powercon aangesloten, op die manier voed ik de boel. Een stekkerdoos onder je board is geen heel gekke plek toch?

Brom is er iig nog steeds!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten