Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 275 van 867 EersteEerste ... 175225265273274275276277285325375775 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.741 t/m 2.750 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Ik zet gewoon de loop aan of uit! ;-)

Ben er nog niet achter, hoe ik hem met midi op de 'uit' stand kan inschakelen en hem later - op de timeline - kan aanzetten.
    Verder schakelt de Musicomlab, van basis-clean... tot vette lead, 2e kanaal, extra OD pedaal + Delay met 1 druk op de knop! Wel te gek!
    Ook de mute / tuner functie is erg goed. Daardoor is bijna mijn volumepedaal overbodig...
    Werkt de spillover functie nog wel als je hem in een loop hebt?
    Ik denk er ook al een tijdje over om die Musicom Lab aan te schaffen, maar ik zou de delay denk ik niet in een loop zetten, omdat het mogelijk moet zijn hem aan/uit te zetten met de Musicom Lab, maar ik heb al eerder 's gelezen dat dat niet goed werkt.
    Misschien met de firmware update van de Timeline wel?

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Werkt de spillover functie nog wel als je hem in een loop hebt?
    Ik denk er ook al een tijdje over om die Musicom Lab aan te schaffen, maar ik zou de delay denk ik niet in een loop zetten, omdat het mogelijk moet zijn hem aan/uit te zetten met de Musicom Lab, maar ik heb al eerder 's gelezen dat dat niet goed werkt.
    Misschien met de firmware update van de Timeline wel?
    De Timeline aan/uit zetten kan via een Midi CC. Als je dat wil doen via de Musicom moet je een loop of function switch opofferen en deze herprogrammeren om de juiste Midi CC te versturen. Ik heb het zelf nooit getest met een Timeline maar ik zie niet waarom dat niet zou werken.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Standaard

Weer een paar aanpassingen, mede door het gebruik van in-ear bij sommige optredens. Volgorde: Polytune, Modtone Funk Filter, Maxon OD808 (om de andere drives meer op hun donder te geven bij m'n telecaster), Carl Martin Quattro, EHX Holy Grail Nano en tenslotte Tech 21 Blonde. De laatste staat als cleane ampmodeler ingesteld, waardoor ik hem ook niet in de effectsloop hoef te hangen. Dit is voor in-ear gebruik, als ik een versterker gebruik staat ie uit.

Onder de pedaltrain zit een Brace Audio DWG1000 voor als ik draadloos wil. Verder wordt het spul gevoed door een Harley Benton Powerplant Junior die onderop zit vastgeschroefd. Ook jaag ik soms m'n akoestische signaal (graphtech ghostsysteem) door dit board ivm de compressor en de reverb, kan er zo alle kanten mee op. Begin eindelijk echt tevreden te raken met m'n spul, ook eens een keer lekker. Nu nog leren spelen .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Hoe gebruik je die double muff? Voor het cleane kanaal of voor een drive kanaal? En voor wat voor een geluid?
    Normaal speel ik gewoon altijd via de leadchannel (lead2) met de Strat en gebruik ik de booster voor wat meer saturation, en schakel zelden naar het clean/crunch kanaal.

Ik wil nu gaan experimenteren met de Double Muff op het (clean-met-een-randje) crunch kanaal. Ben benieuwd hoe dit gaat klinken, daar kom ik a.s. zaterdag achter tijdens een optreden. Dat gaat wel goed komen, denk ik
    Als ie bevalt dan blijft ie op de pedaltrain.
    Thuis heb ik niet altijd de mogelijkheid om te experimenteren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jim__ Bekijk bericht
    Mooi hoor, je kunt er idd alle kanten mee op terwijl het formaat netjes binnen de perken blijft.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Hoe is die Quattro?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri92 Bekijk bericht
    Hoe is die Quattro?
    Nog altijd top!

Alle effecten zijn lekker en direct bruikbaar zonder teveel te tweaken en te rommelen, en doet het eigenlijk op alle versterkers die ik heb geprobeerd prima. Niet geschikt voor metal en aanverwanten zonder extra fuzz of distortionpedaal, maar verder kun je er alle kanten mee op. Vooral de compressor blijft echt kicken, met name met akoestisch gitaar. Goedkoop is het ding niet (altijd eerst testen dus voor de aankoop), maar dat hoor je er gelukkig ook aan af wanneer ik hem vergelijk met andere pedalen.

Senior Member

Standaard

Ja Carl martin is prijzig maar maakt topspul! Had er nog niets over gelezen, goed te horen dat je blij bent met de quattro ;-)

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Update!

----

// City Of Life //

Standaard

Je hebt de Noir al!!! leuk! Ik denk dat ik de pitchblack ook maar eens ga opruimen voor zo'n mooie tc tuner!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten