Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 146 van 412 EersteEerste ... 4696136144145146147148156196246 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.451 t/m 1.460 van 4111
    Senior Member

Standaard

GAS voor een Gretsch Tennessee Rose.........nog even sparen maar.

Senior Member

Standaard

Oei, al een tijdje GAS kunnen onderdrukken, maar zondag ff bij Feedback (waar de demo en het optreden van Greg Koch geweldig was) een Danelectro DE59 in mijn handen gehad. het kost eigenlijk geen ruk en het speelt lekker en heeft gewoon iets.. Dus ik ga dat toch nog eens op een rustiger momentje testen.
    Verder al een tijdje het plan om op mijn Les Paul een Vibramate en een Bigsby te monteren..

Standaard

Ik heb hier al jaren GAS voor, misschien dit jaar toch maar eens overwegen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

Standaard

Ik heb al een tijdje GAS voor een mooie zwarte of blauwe tele met en bigsby. Alleen jammer dat ik ze niet fijn vindt spelen
    Verder wil ik al een tijdje een mooie gitaar voor het lagere werk. Drop C en dan triggerfinger spelen. ( ik weet alleen nog niet welke gitaar dat moet worden)

Te koop: Vox AC100CPH + Laney 412 cab

Standaard

Pfff, zoveel de laatste tijd. Ben wat centjes aan het sparen, en moet eigenlijk gewoon niet op 2e hands sites kijken maar toch.

Shiro SG, Meteoro 1x12 buizencombo, jtm45 clone met fx loop, DeArmond M75t.
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Icarvs Bekijk bericht
    Ik heb al een tijdje GAS voor een mooie zwarte of blauwe tele met en bigsby. Alleen jammer dat ik ze niet fijn vindt spelen
    Verder wil ik al een tijdje een mooie gitaar voor het lagere werk. Drop C en dan triggerfinger spelen. ( ik weet alleen nog niet welke gitaar dat moet worden)
    Mooie gitaar is dat!
    Triggerfinger werkt zeer prima op een tele overigens, om je GAS nog wat aan te wakkeren ;-) Zeker de wat hardere nummers speelt Block bijna altijd op zijn tele's.

Senior Member

Standaard

Tokai ES 60

Faber LP 56 Goldtop
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Tokai LS160

en misschien ooit de Kemper rack versie

Senior Member

Standaard

Eventjes last van GAS voor deze 1979 Ibanez PF-300 NT... hopelijk waait het over.

"In God we trust, all others pay cash."

Standaard

Ja, ik zit met een innerlijk gevecht met mn psyche om dat ik een telecaster erg standaard en simpel vind,t stelt niet veel voor! Maar toch zit ze al jaren ook van een afstand te fluisteren en hoor ik af en toe iets dat me de afkeer sindsdien in twijffel brengt. Maar dan wel een echte oude,echt gebruikte,een echte echte zeg maar. Maar hoe ga ik die dan ook ooit vinden?

oja, ik moet nog wel een steinberger. Maar koop altijd een jem hiervoor in plaats.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten