GAS voor een Gretsch Tennessee Rose.........nog even sparen maar.
GAS voor een Gretsch Tennessee Rose.........nog even sparen maar.
Oei, al een tijdje GAS kunnen onderdrukken, maar zondag ff bij Feedback (waar de demo en het optreden van Greg Koch geweldig was) een Danelectro DE59 in mijn handen gehad. het kost eigenlijk geen ruk en het speelt lekker en heeft gewoon iets.. Dus ik ga dat toch nog eens op een rustiger momentje testen.
Verder al een tijdje het plan om op mijn Les Paul een Vibramate en een Bigsby te monteren..
Ik heb al een tijdje GAS voor een mooie zwarte of blauwe tele met en bigsby. Alleen jammer dat ik ze niet fijn vindt spelen![]()
Verder wil ik al een tijdje een mooie gitaar voor het lagere werk. Drop C en dan triggerfinger spelen. ( ik weet alleen nog niet welke gitaar dat moet worden)
![]()
Te koop: Vox AC100CPH + Laney 412 cab
Pfff, zoveel de laatste tijd. Ben wat centjes aan het sparen, en moet eigenlijk gewoon niet op 2e hands sites kijken maar toch.
Shiro SG, Meteoro 1x12 buizencombo, jtm45 clone met fx loop, DeArmond M75t.
Tokai ES 60
Faber LP 56 Goldtop
![]()
Can't have to many Tele's
Tokai LS160
en misschien ooit de Kemper rack versie![]()
Eventjes last van GAS voor deze 1979 Ibanez PF-300 NT... hopelijk waait het over.
![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Ja, ik zit met een innerlijk gevecht met mn psyche om dat ik een telecaster erg standaard en simpel vind,t stelt niet veel voor! Maar toch zit ze al jaren ook van een afstand te fluisteren en hoor ik af en toe iets dat me de afkeer sindsdien in twijffel brengt. Maar dan wel een echte oude,echt gebruikte,een echte echte zeg maar. Maar hoe ga ik die dan ook ooit vinden?
oja, ik moet nog wel een steinberger. Maar koop altijd een jem hiervoor in plaats.
Favorieten/bladwijzers