Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 272 van 868 EersteEerste ... 172222262270271272273274282322372772 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.711 t/m 2.720 van 8671
    Senior Member

Standaard

Ik snap je punt, het is weer extra geld en dat aan een voeding uitgeven is natuurlijk niet spannend of leuk, máár het gaat je wèl veel ruimte schelen (je hebt geen draden meer in de wegliggen die nu op je pedalboard liggen èn je kunt er nog een pedaal op plaatsen) en het geeft je nog wat extra opties in velen gevallen.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Los van dat ik door de formaten van adapters (en inderdaad ellendig lange kabels) nu wel aan de max zit, zijn die voedingen vaak toch ook beperkt tot een pedaal of 9 aan 9 volt. Daarnaast hoeft er maar één pedaal te zijn waar geen verloopstukje voor is of die écht alleen met z'n eigen adapter werkt, en er is alsnog een stekkerdoos nodig.

Is het trouwens niet gewoon een optie om die kabels in te korten? Los van dat ik ook wel een slag om de arm wil houden mocht ik een adapter los nodig hebben...

Senior Member

Standaard

Ik heb ook enorm lang gewacht om een voeding te kopen, maar sinds ik een voodoolab iso5 heb zijn alle zorgen omtrent stroom en voeding voorbij. Bespaart inderdaad enorm veel ruimte en de boel ziet er gewoon betrouwbaarder uit. Een stekkerdoos is inderdaad altijd nodig, da's best logisch.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer
    Een stekkerdoos is inderdaad altijd nodig, da's best logisch.
    Ik doe het al jaren zonder. Ook heel logisch ...

Senior Member

Standaard

Oh nee, ik bedoel de stekkerdoos waar je je voeding, versterker, ... insteekt. Wat vergezocht, was niet zo serieus eigenlijk

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik doe het al jaren zonder. Ook heel logisch ...
    Draadloze stroom to the limit
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Ik zeg: Fiets em d'r in... Gewoon allemaal op de fiets: : kabeltjes aan de dynamo en Rocknroll...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Standaard

Tuurlijk kun je die inkorten, is een uurtje werk ofzo als je al je spul wat korter wilt hebben ;-)

Moet zeggen dat ik het zelf al jaren met alle een one-spot doe en dat bevalt me ook prima hoor. Kost geen fortuin en heb echt geen last van ruis oid. Moet hem alleen nog eens wegwerken in m'n flightcase, maar daar hebben we de vakanties voor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Los van dat ik door de formaten van adapters (en inderdaad ellendig lange kabels) nu wel aan de max zit, zijn die voedingen vaak toch ook beperkt tot een pedaal of 9 aan 9 volt. Daarnaast hoeft er maar één pedaal te zijn waar geen verloopstukje voor is of die écht alleen met z'n eigen adapter werkt, en er is alsnog een stekkerdoos nodig.
    Voor alles is een verloopstukje of een andere kabel. Je wilt niet weten hoeveel verschillende voedingkabeltjes ik heb liggen hier ...
    Daarbij is netjuist het punt van die voedingen dat je verder kan gaan dan 9V.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Voor alles is een verloopstukje of een andere kabel. Je wilt niet weten hoeveel verschillende voedingkabeltjes ik heb liggen hier ...
    Daarbij is netjuist het punt van die voedingen dat je verder kan gaan dan 9V.
    Plus de beperking van pedalen is wat hoger dan 9. Je kunt op een zo'n uitgang (dacht ik) aan 500 mAH kwijt, daar heb je dus de kans om te daisychainen of splitters te gebruiken en zo meerdere aan een output te koppelen. Twee van de outputs van de PP2+ hebben zelfs 1200mAH, meer dan zat dus!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten