Ik heb idd gehoord dat die heel goed moet zijn en had 'm ook bijna gekocht met name vanwege zijn compactheid (kon ik wat makkelijker kwijt op mijn board) maar ben eerlijk gezegd nog steeds erg tevreden over die Sennheiser en heb het nu met stapelen kunnen oplossen.
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Je bent inderdaad niet de eerste, maar ik zie het probleem niet zo. Alleen de lengte van de kabels staat me erg tegen, maar verder heb ik nauwelijks het idee dat een powesupply me echt ruimte zou besparen. Nog los van of alle pedalen daarmee gevoed kunnen worden - en dan zou ik dus alsnog een stekkerdoos nodig hebben.
Gaat je zeker ruimte besparen. Zet er dan een kleine stekkerdoos op en een voeding, dan weet ik zeker dat je meer ruimte zult hebben. Was je niet opzoek naar een multi-FX pedaal? Als je dat doet kun je dus waarschijnlijk die M5 gewoon kwijt.
Als je helemaal gewaagd bent kun je dus ook nog een pedaal op de power supply zetten, zoals ik heb gedaan met de BOSS RV-3 en de Line 6 Echo Park (zie vorige pagina).
@Timotio: hoe gebruik je die hardwire phaser? waarvoor gebruik je hem? Tevredene over?
Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
Amp: JCA 20H+24s
Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8
Favorieten/bladwijzers