Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 269 van 867 EersteEerste ... 169219259267268269270271279319369769 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.681 t/m 2.690 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Ed Bekijk bericht
    Update-je van mijn pedalboard. Strymon BlueSky toegevoegd in de stomp box loop van Digitech iPB-10 effect processor. Klinkt geweldig!

www.RU2.eu
    Nu nog een keer die Sennheiser vervangen door een Line6 Relay

Standaard

Ik heb idd gehoord dat die heel goed moet zijn en had 'm ook bijna gekocht met name vanwege zijn compactheid (kon ik wat makkelijker kwijt op mijn board) maar ben eerlijk gezegd nog steeds erg tevreden over die Sennheiser en heb het nu met stapelen kunnen oplossen.

Senior Member

Standaard

waarschijnlijk ben ik de -tigste die dit zegt, maar uhm:
    .... power supply'tje in een handzaam formaat zou leuke optie zijn voor je...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik wás best tevreden over m'n plank:

Maar toen had ik ineens een nieuw speeltje - ter grote van ongeveer 3 Boss pedaaltjes, dus moest ik gaan puzzelen:

...maar, het past zowaar. Nét...

Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Je bent inderdaad niet de eerste, maar ik zie het probleem niet zo. Alleen de lengte van de kabels staat me erg tegen, maar verder heb ik nauwelijks het idee dat een powesupply me echt ruimte zou besparen. Nog los van of alle pedalen daarmee gevoed kunnen worden - en dan zou ik dus alsnog een stekkerdoos nodig hebben.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Je bent inderdaad niet de eerste, maar ik zie het probleem niet zo. Alleen de lengte van de kabels staat me erg tegen, maar verder heb ik nauwelijks het idee dat een powesupply me echt ruimte zou besparen. Nog los van of alle pedalen daarmee gevoed kunnen worden - en dan zou ik dus alsnog een stekkerdoos nodig hebben.
    Gaat je zeker ruimte besparen. Zet er dan een kleine stekkerdoos op en een voeding, dan weet ik zeker dat je meer ruimte zult hebben. Was je niet opzoek naar een multi-FX pedaal? Als je dat doet kun je dus waarschijnlijk die M5 gewoon kwijt.

Als je helemaal gewaagd bent kun je dus ook nog een pedaal op de power supply zetten, zoals ik heb gedaan met de BOSS RV-3 en de Line 6 Echo Park (zie vorige pagina).
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Ed Bekijk bericht
    Ik heb idd gehoord dat die heel goed moet zijn en had 'm ook bijna gekocht met name vanwege zijn compactheid (kon ik wat makkelijker kwijt op mijn board) maar ben eerlijk gezegd nog steeds erg tevreden over die Sennheiser en heb het nu met stapelen kunnen oplossen.
    Dat was ik ook toen ik mijn Sennheiser nog had maar nadat ik de Line6 had geprobeerd/ gehoord, heb ik de Sennheiser heel snel verkocht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Dat was ik ook toen ik mijn Sennheiser nog had maar nadat ik de Line6 had geprobeerd/ gehoord, heb ik de Sennheiser heel snel verkocht.
    Hier ook,maar dan met een X2. Die sennheiser sloopt enorm veel van je geluid...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Exact. Ik heb ook een G30 en ben daar erg tevreden mee.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Er komen hier mooie bordjes voorbij, gaaf om te zien/lezen :-). Bij deze mijn pedaltrain, hij begint aardig vol te raken:

Laatst gewijzigd door Timotio; 30 september 2012 om 00:11

Senior Member

Standaard

@Timotio: hoe gebruik je die hardwire phaser? waarvoor gebruik je hem? Tevredene over?
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten