Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 631 van 904 EersteEerste ... 131531581621629630631632633641681731 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.301 t/m 6.310 van 9036
    Senior Member

Standaard

Wat Triggy zegt. Hilo's zijn geen Filters, dun en clanky. Oude Gretsches zijn goed gebouwd maar de nieuwe ook, je moet het echt doen voor het gevoel van vintage en de gebrekjes die bij zo'n oude gitaar horen voor lief nemen.
    Het is geen koopje maar ook niet het onderste uit de kan. Je kan annytime een Tennessean of Annie voor 1400 uit de States halen maar dan kom je met vervoer en taxes toch wel weer uit op die 1900.

Ik zie de 2004 Bamboo Annie nog wel eens voorbij komen voor 1400 of daaromtrent. Voor zoiets zou ik opteren.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ok, dank voor de reacties. Oude gitaren-met-hun-gebreken is voor mij geen probleem. Ik ben immers ook een gitarist-met-wat-gebreken , maar de prijs leek me ook al vrij hoog.

US is geen probleem voor mij, ik heb familie die op een USAF-basis werken in Engeland, dus dat kan met militaire post tot daar komen, en dan taxfree tot bij mij.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Wat Triggy zegt. Hilo's zijn geen Filters, dun en clanky. Oude Gretsches zijn goed gebouwd maar de nieuwe ook, je moet het echt doen voor het gevoel van vintage en de gebrekjes die bij zo'n oude gitaar horen voor lief nemen.
    Het is geen koopje maar ook niet het onderste uit de kan. Je kan annytime een Tennessean of Annie voor 1400 uit de States halen maar dan kom je met vervoer en taxes toch wel weer uit op die 1900.

Ik zie de 2004 Bamboo Annie nog wel eens voorbij komen voor 1400 of daaromtrent. Voor zoiets zou ik opteren.
    Nu heb ik niet ontzettend veel ervaring met Gretsch (met name niet met oude), maar als er een gitaar is waarbij de oude in mijn ervaring duidelijk beter zijn dan de nieuwe is het wel Gretsch, de nieuwe die ik heb bespeeld missen gewoon allen de diepte van klank die de oude Gretsches die ik in mijn handen heb gehad wel hadden, het zijn totaal andere gitaren naar mijn beleving.

Senior Member

Standaard

Gibson LP Traditional 2010, zwart

http://link.marktplaats.nl/599527017

Senior Member

Standaard

Ik heb maar 2 oude Gretsches gehad en ik heb nu een nieuwe dus mijn kennis cq ervaring daarover is zeer beperkt.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/599127885 Is dit wat? Volgens heeft het ene euroshopper logo opd e headstock staan haha

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/599127885 Is dit wat? Volgens heeft het ene euroshopper logo opd e headstock staan haha
    Volgens mij best goed hoor Indie, heb er zelf geen ervaring mee, wel goede dingen over gelezen.
    Leuk ding!
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Standaard

Gents,

Even een waarschuwing tussendoor: Er is weer een oplichter actief op Marktplaats. Hij zou mij een gitaarkoffer sturen nadat ik betaald had maar hoewel het geld al lang is overgemaakt en hij het zei te hebben ontvangen verstuurde hij niks en nu wordt er niet meer gereageerd op emails/sms'jes en telefonische oproepen. Hij bedient zich op Marktplaats van de volgende gegevens:

J. Kooistra
    vermoedelijke voornaam Jan of Jacob, of allebei
    rekeningnummer is 672664275
    telefoonnummer is 0630355086.
    woonplaats Oude-Tonge (ws verzonnen)

Pas dus op voor dit figuur!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pynchon Bekijk bericht
    Gents,

Even een waarschuwing tussendoor: Er is weer een oplichter actief op Marktplaats. Hij zou mij een gitaarkoffer sturen nadat ik betaald had maar hoewel het geld al lang is overgemaakt en hij het zei te hebben ontvangen verstuurde hij niks en nu wordt er niet meer gereageerd op emails/sms'jes en telefonische oproepen. Hij bedient zich op Marktplaats van de volgende gegevens:

J. Kooistra
    vermoedelijke voornaam Jan of Jacob, of allebei
    rekeningnummer is 672664275
    telefoonnummer is 0630355086.
    woonplaats Oude-Tonge (ws verzonnen)

Pas dus op voor dit figuur!
    http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=2574.0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dankjewel MacWilliams! Ik heb deze oplichter van tevoren nog online gecheckt en daar kwam toen nog niks uit maar hij heeft dus een lucratieve week gehad. Ik heb inmiddels aangifte gedaan en ga mijn best doen om het geld terug te vorderen maar ga er van uit dat dit lastig wordt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten