Boris, wat een prachtexemplaar! Van harte gefeliciteerd en welkom bij de PRS club! Wat voor amp gebruik je?
Boris, wat een prachtexemplaar! Van harte gefeliciteerd en welkom bij de PRS club! Wat voor amp gebruik je?
Hierbij de link naar mijn oude topic over de aankoop van mijn prs MIRA :
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...light=prs+mira
Dit is een soberder model (maar veel mooier dan de foto's op de website van PRS zelf doen vermoeden.
Het is een licht model qua gewicht met toch een zeer overtuigende toon. Ik ben nog steeds erg blij met m'n aankoop.
Bedankt!
Ik speel bijna alleen nog maar op mijn blackstar HT5-R mini-stack sinds ik em heb (voor mij dé ideale amp voor thuisgebruik). Ik zal de 513 straks eens op mijn peavey classic 30 aansluiten ook. Dat zal ongetwijfeld ook een feest zijn!
De PRS is voor mij een echte een GAS antidote. Een deel van mijn andere gitaren lijkt ineens nogal overbodig.
Beste Alex ik ben hier nieuw en wil een vraag stellen , kan je me helpen ?
Ik ben in het bezit van een PRS ik denk van heel in het begin dat ze prs maakte , er staat zelfs nog geen serie nr in heb je een gedacht wat die zou waard zijn alvast bedankt
ps ik zou een paar foto's mee sturen maar weet niet hoe
op het plaatje achteraan waar de hals op de body zit staat wel een nr 173303 weet je daar iets mee
Maak duidelijke foto's (ook van de binnenkant, dus onder de pickups want daar staan vaak ook nummers en codes) en stuur ze naar PRS Customer Support. Daar kunnen ze dan zien hoe oud jouw gitaar is. De huidige waarde kunnen ze je waarschijnlijk niet vertellen maar die kun je wel weer elders vinden. Succes!
mijn nieuwe aanwinst welke ik jullie niet wilde onthouden
betere foto's moet ik nog wel maken deze zijn ff snel met de Iphone
Holy fck, mooie gitaar! Gouden hardware, 10-top en unfinished headstock; super uitvoering!
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Bijgaand betere foto's en gelijk ook maar mijn andere PRS erbij gezet.
De linker is een SC 58 met een top uit 1 stuk, daar had ik dus mazzel mee.
De rechter is een custom 24 limited charcoal, nummertje 11 van de serie van 200.
beide echt enorm lekkere gitaren.
@ Minoin, bedankt voor je reactie.
![]()
pfffooooeeeeeh wat een gitaren1 van de mooiste prs gitaren die ik ooit gezien heb
![]()
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Favorieten/bladwijzers