Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36
    Salvador
    Guest

Thumbs up Kben hier al een paar dagen op dit forum

Hallo,
    Ik ben een meisje, naam wordt niet meteen gezegd, maar noem me maar Salvador.
    Ik ben bij de naam Salvador gekomen omdat ik dat zag staan op het ticket van mijn gitaar
    Ik speel ongeveer 3 a 4 maand gitaar en kan enkele melodietjes.
    Als iemand leuke beginnersliedjes ofzo weet, je kan me altijd een privébericht sturen of gewoon hierop reageren.
    Groet

Senior Member

Standaard

Hoi mevrouw salvador...
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Moderator

Standaard

Vertel eens wat meer over jezelf, hoe jong ben je, zit je op school, welke gitaren heb je, hoe ver ben je met gitaarspelen, mag je al stemmen?

We hebben hier weinig dames en we zijn er zuinig op.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Standaard

Welkom op het forum.

Weet niet of je met 3 a 4 maanden spelen al iets leuks kan spelen, maar in het sub-forum "Akoestische gitaren"
    is een dergelijke vraag al beantwoord. Misschien zit er iets tussen voor jou....

http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...geen-tokkelen)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

Salvador
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Vertel eens wat meer over jezelf, hoe jong ben je, zit je op school, welke gitaren heb je, hoe ver ben je met gitaarspelen, mag je al stemmen?

We hebben hier weinig dames en we zijn er zuinig op.
    Ben 15, heb deze week mijn eerste les genomen. Dit viel reuze mee, khad erger verwacht.
    Ik zit op school ja, doe mijn 4e jaar wetenschappen (zo zegt men dit in belgië. In nederland weet ik niet welke 'groep' dit is.
    Heb 1 gitaar, werkt goed.
    Ik neem lessen zonder notenleer, gewoon de akkoorden.

Standaard

Hi
    @Han S
    Natuurlijk mag ze al stemmen, mafkees. Het spelen op een ontstemde gitaar is geen pretje. Zal ik eens kijken of het mij dit keer lukt zo'n suffe smiley er in te doen? Crazy Happy zegt ie. Vorige keer lukte het niet; ik ben benieuwd naar deze poging.

@Salvador
    Hartelijk welkom.
    Het aantal meiden/vrouwen is inderdaad in de minderheid, maar dat geldt voor de hele muziek helaas.
    Laat dat je niet tegenhouden. Zorg dat je er lol in houdt. Want alleen dingen die je met plezier doet, worden een succes.
    Vraag ook, eventueel via een PM (Persoonlijk bericht), gerust hulp of advies aan deze of gene. Ik heb het altijd als een teken van sterkte beschouwd als iemand ergens aanklopt. Wat je er verder mee doet, beslis je zelf vanzelfsprekend.

Veel succes en plezier dus!
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 5 september 2012 om 09:27 Reden: Smiley gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senior Member
    Blog Entries
    2

Smile

welk een feestdag, gus kan smilies plakken

Standaard

Hi
    @Bass
    Dank voor het compliment. Ik vind het zelf ook wel iets hebben. Iets vettigs bij de koffie? Om het te vieren?

Aan de andere kant wordt het smiley gedoe ook wel een beetje overtrokken. Je kunt geen boodschap voor het voetlicht brengen zonder dat je daar zo'n suffe smiley bij plakt.

Afijn, zo te zien heeft Salvador mij weer boven mijzelf uit laten stijgen. Ik ben ook blij met heel kleine vooruitgangetjes! En van jonkies leer ik net zoveel als van grijze tijgers. Nee, geen smiley.
    Vriendelijke groet, Gus

Moderator

Standaard

Dat stemmen was idd een doordenkertje en Gus heeft hem door.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Salvador
    Guest

Standaard

Juij, smiley gelukt!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten