Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 84 van 178 EersteEerste ... 3474828384858694134 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 831 t/m 840 van 1771
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aikara Bekijk bericht
    Ik vond het gisteren een topavond. Geluid was ontzettend goed! Misschien wel het beste livegeluid dat ik tot op heden gehoord heb. Wellicht was het volume te hard, maar ik heb altijd oordoppen in dus daar heb ik geen last van gehad. Hoewel het optreden van Vai voor mij het hoogtepunt van de avond was, is zijn gitaarspel er de laatste jaren niet beter op geworden. 10/15 jaar geleden was hij misschien wel de 'beste' gitarist ter wereld maar hij is inmiddels door een aantal anderen voorbij gestreefd (Guthrie Govan). Schijnbaar is Vai de laatste jaren ook minder bezig met gitaarspelen en meer met muziek componeren. Overigens vond ik Morse ook lang niet zo clean en strak spelen als ik verwacht had. Satriani was qua gitaarspel foutloos, maar bij hem ligt de moeilijkheidsgraad dan ook een stuk minder hoog.

Klein minpuntje bij Satriani vond ik de set: Surfing with the alien, flying in a blue dream en Satch boogie heb ik nu wel vaak genoeg gehoord. Op z'n laatste albums staan genoeg gave nummers. Die had ik eigenlijk liever gezien/gehoord (Made of tears).

@JGD: ik moet je wel een beetje gelijk geven dat het optreden van Satriani na Vai een beetje 'tam' was of zo. Kan misschien ook komen door komen door de cliché setlist maar ik merkte dat m'n aandacht wat verslapte. Ik heb daardoor wel een tijd zitten letten op de lichtshow: was ook dik in orde!

Maar goed, ondanks een paar kleine 'aandachtspuntjes' heb ik al met al een topavond gehad!

Ik vind Vai een stuk beter spelen dan 10/15 jaar geleden.
    Een stuk meer feel en ballen dan vroeger.
    Ik ben een echte Satriani man (inderdaad zijn made of tears, andalusia etc dingen) maar Steve Vai was voor mij vanavond de absolute koning, beste live gitaarspel wat ik ooit gehoord heb.
    Satriani had een bijzonder saaie setlist, maar hij speelt eigenlijk altijd zo op de G3: gewoon lekker spelen en lol maken en niet die ''diepere'' laag in zijn set die hij bij solo shows wel heeft. (Daarom was ik bij Vai verrast met 3 ballads).
    Morse was verfrissend om te horen, dat cleane nummer vond ik heel mooi. Bij de Jam kwam hij erg goed uit de verf.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Senior Member

Standaard

Jack white 6september in de Lotto arena !

Standaard

&

Binnen een uurtje vertrekken...
    It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.

Senior Member

Standaard

Na afgelopen weekend Tomorrowland staat nu nog op de planning: Solar, Extrema Outdoor Belgie, Mysteryland en Coldplay Malieveld......
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Het duurt nog even, maar 20 november naar Beth Hart in De Effenaar
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Dondedag as naar Coldplay

Standaard

zaterdag Appelpop, is voor mij een jaarlijkse traditie vanaf het begin. Is vast wel iets leuks te zien, o.a. Rilan & the Bombardiers.

Standaard

Donderdag Coldplay. Deze week ook maar eens Angus Stone (Tivoli, 13 okt), The Gaslight Anthem (Paradiso, 23 okt) en Go back to the zoo (Metropool, 24 nov) op de planning gezet. En volgende week ook kaarten regelen voor Mark Knopfler, die in mei 2013 NL weer aan doet.

Ik ben een gelukkig mensch :-)

Senior Member

Standaard

Zijn mensen die naar Mark Knopfler gaan gelukkig dan?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TW-Pieter Bekijk bericht
    Donderdag Coldplay.
    Was een gaaf concert.
    Alleen jammer dat het al om 22:45 stopte.
    Die bandjes brengen ook een leuke sfeer.

ps.. ook nog iemand met een Fender.... tas gespot
    Toevallig iemand van hier? :P
    Laatst gewijzigd door Patrick84; 8 september 2012 om 11:34

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten