Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1084 van 1797 EersteEerste ... 8458498410341074108210831084108510861094113411841584 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.831 t/m 10.840 van 17961
    Senior Member

Standaard

Afgelopen week iets soortgelijks meegemaakt. Ik had een adv. op 2ehands.be geplaats of iemand interesse had om zijn gitaar te ruilen tegen die van mij. Krijg een reactie, maar die gast was op dat moment in het buitenland, dus voor gesteld om afgelopen maandag als hij terug was even verder af te spreken (We waren al wel overeen gekomen dat ik naar Mortsel (Antwerpen) zou komen). Maandag niets gehoord, en dinsdag zelf contact met hem opgenomen. Krijg ik als reactie dat het niet meer door gaat omdat hij zijn strat al verkocht had. En bedankt hé, laat dat dan ^%#%! even weten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dephazer Bekijk bericht
    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=2&fs=1

Mooie verkoper, via de mail contact gehad, voorstel gedaan voor inruil met foto van de gitaar die ik wel wilde inruilen. Hij geeft aan als ik 200 bij betaal hij akkoord is. Ik ga akkoord en rij erheen. Ter plaatse geeft ie ineens aan geen interesse te hebben in dit type gitaar en ik kan weer weggaan. Tevens laat ie de Tokai niet eens zien....
    Meer dan 100km voor Jan ... Gereden.... Verre van eerlijk zaken doen!
    Dude ... ! Ik was echt over de rooie gegaan als me dit was overkomen! haha
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

En? Vloeken, schelden en tieren op de terugweg???
    Wat een kneus die gast, ik had toch even mijn kilometergeld geclaimd bij hem.

Standaard

Was wel pissed, maar ik had echt geen zin in nutteloze discussie met die gast... Maar zet het wel ff hier neer zodat een ander forum lid niet er niet ook de dupe van wordt....

Senior Member

Standaard

Ik heb deze week ook zo'n shit ervaring gehad , maar ik heb deze week ook een mooie Tokai gescoord ,dat maakt dan weer een hoop goed.

Senior Member

Standaard

What. The. Fuck!
    Ik had laatst in het Tip topic deze ES-330 geplaatst. Op die foto's was hij omgezet naar een linkshandige versie, dus waar rechts normaal de pots en switch zaten, daar zaten nu gaten in en alles was naar de linker kant verplaatst. Ook had hij humbuckers.

Nu is deze advertentie aangepast en staan er andere foto's op. Alles is weer stock ... pots en switches zitten weer echts en nu heeft hij P90's:
    - http://link.marktplaats.nl/589925581
    Ik zou het nu dus niet meer vertrouwen ...
    - facebook

Moderator

Standaard

Kan gewoon handel zijn? Je kunt een advertentie gewoon recyclen als je wil. Gebeurt wel vaker. Het lijkt me tenminste sterk dat -ie de gaten heeft gevuld en alles weer perfect gebeitst heeft.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Handelaartje die heel lui zijn foto's van het internet plukt? Kwam tot de conclusie dat ie wat onhandige foto's gepakt had. Dat zou goed kunnen.
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Dit is gewoon origineel, zie niks raars.
    Wat Fingers trouwens zei over elke 5 jaar een neck reset, ik weet niet hoeveel long scales hollows hij gehad heeft maar die van mij zijn allemaal nog sound & solid.
    Dat verhaal zou dan ook opgaan voor een akoestische gitaar lijkt me.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Kan gewoon handel zijn? Je kunt een advertentie gewoon recyclen als je wil. Gebeurt wel vaker. Het lijkt me tenminste sterk dat -ie de gaten heeft gevuld en alles weer perfect gebeitst heeft.
    Nee, lijkt me erg sterk dat hij 2x een ES-330 uit 1968 online zet hè ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Handelaartje die heel lui zijn foto's van het internet plukt? Kwam tot de conclusie dat ie wat onhandige foto's gepakt had. Dat zou goed kunnen.
    Dat zou zeer zeker kunnen, ja. Ik had hem een paar dagen geleden gemaild, maar geen reactie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Dit is gewoon origineel, zie niks raars.
    Goed lezen ... Hij had voorheen dus een andere ES-330 neergezet. Met deze gitaar is ook niks mis, maar de vorige foto's die had geplaatst, daar was hij verre van origineel.

Maar goed, kan goed een geval zijn van foto's van internet halen. Nu is alleen mijn vraag: waren die eerste foto's van hem, of die nieuwe? Who knows. Just saying; mocht iemand hierop bieden, dan zou ik dat van te voren toch wel even vragen.
    - facebook

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten