Hallo Bleak, omdat je het hebt over "samenstellen", wil ik je graag op http://www.backandforth.nl/index.html wijzen. Aardige man, alles is mogelijk en hij is zelf een zeer verdienstelijk bassist. Je wensen zal hij ongetwijfeld begrijpen.
Hallo Bleak, omdat je het hebt over "samenstellen", wil ik je graag op http://www.backandforth.nl/index.html wijzen. Aardige man, alles is mogelijk en hij is zelf een zeer verdienstelijk bassist. Je wensen zal hij ongetwijfeld begrijpen.
Favorieten/bladwijzers