Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 261 van 867 EersteEerste ... 161211251259260261262263271311361761 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.601 t/m 2.610 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Nu we waarschijnlijk een lage G onder onze C gaan leggen is dat misschien niet meer nodig
    We? Gaat heel Tank86 over naar 7 strings?
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Apple staat natuurlijk even los van het hele aparaat want dit principe kan met elke willekeurige tablet/touchscreen: het feit dat je je modeler kunt programmeren/bedienen via een touchscreen is een geweldig principe. Alleen is 1000 euro voor een modeler wel prijzig.
    In principe en technisch gezien zou het met elke tablet moeten kunnen maar het kan op dit moment alleen met de iPad. Apple is zowiezo al veel verder met apps en software voor de muziekindustrie. Als je de iPad enkel en alleen gebruikt als interface voor je modeler, is ruim 1000 euro idd wel prijzig. Anderzijds krijg je wel heeeeel veel gemak terug voor dat geld en alleen dat is mij het geld meer dan waard.
    Verder haal je met de iPad, zelfs als je hem alleen voor je gitaar rig gebruikt nog heel veel nuttige en of leuke andere features in huis. Neem bijv. de app Garageband. Deze verandert je iPad in een digitale 8 sporen recording studio waarop je het geluid van de Digtich iPB-10 rechtstreeks kunt opnemen. Geweldig om mee te hobbien! Of je gebruikt hem als opslagmedium voor je muziek-partijen. Zelf val ik regelmatig in bij bands waarbij ik van papier lees. Nu dus van mijn iPad....

Standaard

Een Ipad zou voor mij ook een optie zijn door het gebruik van Onsong. Met meerdere muzikanten gelinkte Ipads voetcontrollable... Zo heeft iedereen dezelfde teskst en akkoorden voor zich. Transponeren met 1 click en mocht je dat liever willen kan je ook nog auto scrollen.
    Voor muzikanten die 5 minuten van te voren welke van de 800 songs ze gaan spelen is het enorm handig! Ik ben er serieus mee bezig ook al haalt het budget weg voor andere dingen!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Beetje speciaal willen doen!

Uploaded with ImageShack.us

Kleine update. De eeuwige TU2 - smallstone (de nieuwere verkocht en de oude 70's gehouden, bloedt achterlijk hard door maar gelukkig vind ik de phaser een leuk effect) - prescription electronics experience fuzz - de eeuwige ts9DX - de eeuwige dm3 - sunface bc182/183 - SHO

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Minor update; ik heb de DAP patchkabels vervangen door degelijke pluggen (Yellow Cable) en kabel (Cordial). De DAP's zijn de enige kabels waarvan ik merkbaar kwaliteitsverlies van het geluid hoor.
    Da's een goede investering! Het zijn altijd de kabels die op een cruciaal moment de geest geven; kraak, ruis, slechte aarde, you name it. Ik heb ze allemaal zelf gesoldeerd.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Een Ipad zou voor mij ook een optie zijn door het gebruik van Onsong.
    Ik heb geen iPad, en dus ook geen Onsong maar heb het van dichtbij mogen aanschouwen, serieuze aanrader, zeker als je nog andere toepassingen voor een iPad hebt (monitormix controleren ofzo) Gedaan met muziekstandaarden, dikke mappen, wegwaaiende papiertjes, wasknijpers en al die ellende!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    ... en van bovenaf:

Tof pedalboard zeg! Hoe bevalt die Airplane Flanger? Die staat bij mij ook wel hoog op het verlanglijstje, maar ik ben nog wat huiverig door de missende level knop.
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    We? Gaat heel Tank86 over naar 7 strings?
    Geen commentaar

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Geen commentaar
    pfff! haha
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    Tof pedalboard zeg! Hoe bevalt die Airplane Flanger? Die staat bij mij ook wel hoog op het verlanglijstje, maar ik ben nog wat huiverig door de missende level knop.
    Tnx!
    De Airplane Flanger is zeker tof. Zitten echt goede flanger geluiden in. Wel een klein volume boostje, maar dat is wel te doen.
    De take off mode is een gave extra feature en levert live wel toffe reacties op in het publiek.
    (ik zou hem gewoon proberen, zo duur is ie ook weer niet)
    Rock on amigos!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten