Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 129
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarface Bekijk bericht
    Wat ik bedoel te zeggen is dat een Replica een exacte kopie is van het orgineel ze worden ntb gemaakt door de CS van Fender.En die hebben er al een gemaakt van Jimi,SRV,David Gilmour...enz,enz...

Dat weet jij,dat weet ik, maaaaar de.... niet of toch nee die van Jimi was een Olympic White en niet Zwart....

Hahahaha
    Zo kun je het inderdaad ook stellen

En ik ben ook met je eens dat de OW Strat van Jimi door velen wordt gezien als de Jimi Strat

Standaard

Dit is gewoon echt zo dom, gewoon omdat een paar mensen domme/overbodige vragen stelde mede omdat zij nog niet in staat zijn nederlands te lezen, draait het uit op een discussie over mijn fouten. IK STEL EEN SIMPELE VRAAG: ZIJN ER MENSEN DIE GEINTERESSEERT ZIJN IN EEN BLACK BEUATY REPLICA VAN TOP KWALITEIT. ZOJA DAN MAAK IK ER 1 EN LAAT HEM HIER ZIEN. IS DAT ZO MOEILIJK OM DAT UIT MIJN VERHAAL TE HALEN? Waarom gelijk zo doen? Als je vragen hebt over hoe ik het aanpak. Best, prima, beter zelfs. Maar niet gelijk van die domme Nick en Simon opmerkingen waar ik niks aan heb. Ik vraag gewoon om advies niet om niet relevante informatie.

.

Standaard

Weet ik, maar het is dus ook bedoelt voor echte Hendrix fans, die dat dus weten.

Senior Member

Standaard

Je vraagt om advies maar niet om relevante informatie? Wat is dat nou weer voor zin? En wat zijn in hemelsnaam Nick & Simon opmerkingen? En wij moeten lezen? Als jij leert schrijven misschien... Jij kon wat duidelijker zijn, dan had je andere antwoorden gekregen. Jij bent degene die onbeleefd werd hoor...

Senior Member

Standaard

Ah, eindelijk weer een soap-topic. Op je vraag of er interesse is: mocht er interesse geweest zijn denk ik dat je potentiële afnemers wel afgeschrikt hebt.

Standaard

-.- dit bedoel ik, ik begon niet. Als je het forum had gelezen zou je dat weten. Dit is gewoon exact wat ik bedoel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Black Beauty Project Bekijk bericht
    Dit is gewoon echt zo dom, gewoon omdat een paar mensen domme/overbodige vragen stelde mede omdat zij nog niet in staat zijn nederlands te lezen, draait het uit op een discussie over mijn fouten. IK STEL EEN SIMPELE VRAAG: ZIJN ER MENSEN DIE GEINTERESSEERT ZIJN IN EEN BLACK BEUATY REPLICA VAN TOP KWALITEIT. ZOJA DAN MAAK IK ER 1 EN LAAT HEM HIER ZIEN. IS DAT ZO MOEILIJK OM DAT UIT MIJN VERHAAL TE HALEN? Waarom gelijk zo doen? Als je vragen hebt over hoe ik het aanpak. Best, prima, beter zelfs. Maar niet gelijk van die domme Nick en Simon opmerkingen waar ik niks aan heb. Ik vraag gewoon om advies niet om niet relevante informatie.

.
    Ik spreek liever van PickinSimon, maar das een andere discussie (ik moet altijd braken als ik die gasten hoor)

Je lokt het zelf uit met je uispraken met nogal pocherich gedrag en dan gooi je ook nog een aantal quote's neer, waarvan ik en misschien ook wel anderen toch ernstig gaan twijfelen aan je capaciteiten.
    EN.. jij bouwt niet, jij assembleert.

Als ik een exacte kopie/replica wil en geen Fender en ik zie het zelf niet zitten om deze te ASSEMBLEREN, ga ik wel naar Oigun of Barno, die geven mij toch iets meer vertrouwen

Senior Member

Standaard

Het hele forum?...

Standaard

boeie ik ga me best niet doen voor een stelletje laagbegaafden...

Senior Member

Standaard

Je kunt er beter een pot bier en een zak chips bij pakken...
    Wat een topic weer.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten