Dit is gewoon echt zo dom, gewoon omdat een paar mensen domme/overbodige vragen stelde mede omdat zij nog niet in staat zijn nederlands te lezen, draait het uit op een discussie over mijn fouten. IK STEL EEN SIMPELE VRAAG: ZIJN ER MENSEN DIE GEINTERESSEERT ZIJN IN EEN BLACK BEUATY REPLICA VAN TOP KWALITEIT. ZOJA DAN MAAK IK ER 1 EN LAAT HEM HIER ZIEN. IS DAT ZO MOEILIJK OM DAT UIT MIJN VERHAAL TE HALEN? Waarom gelijk zo doen? Als je vragen hebt over hoe ik het aanpak. Best, prima, beter zelfs. Maar niet gelijk van die domme Nick en Simon opmerkingen waar ik niks aan heb. Ik vraag gewoon om advies niet om niet relevante informatie.
.
Weet ik, maar het is dus ook bedoelt voor echte Hendrix fans, die dat dus weten.
Je vraagt om advies maar niet om relevante informatie? Wat is dat nou weer voor zin? En wat zijn in hemelsnaam Nick & Simon opmerkingen? En wij moeten lezen? Als jij leert schrijven misschien... Jij kon wat duidelijker zijn, dan had je andere antwoorden gekregen. Jij bent degene die onbeleefd werd hoor...
Ah, eindelijk weer een soap-topic. Op je vraag of er interesse is: mocht er interesse geweest zijn denk ik dat je potentiële afnemers wel afgeschrikt hebt.
-.- dit bedoel ik, ik begon niet. Als je het forum had gelezen zou je dat weten. Dit is gewoon exact wat ik bedoel.
Ik spreek liever van PickinSimon, maar das een andere discussie (ik moet altijd braken als ik die gasten hoor)
Je lokt het zelf uit met je uispraken met nogal pocherich gedrag en dan gooi je ook nog een aantal quote's neer, waarvan ik en misschien ook wel anderen toch ernstig gaan twijfelen aan je capaciteiten.
EN.. jij bouwt niet, jij assembleert.
Als ik een exacte kopie/replica wil en geen Fender en ik zie het zelf niet zitten om deze te ASSEMBLEREN, ga ik wel naar Oigun of Barno, die geven mij toch iets meer vertrouwen
Het hele forum?...
boeie ik ga me best niet doen voor een stelletje laagbegaafden...
Je kunt er beter een pot bier en een zak chips bij pakken...
Wat een topic weer.![]()
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Favorieten/bladwijzers