maak hem, maak keigoeie foto's en clips en zet hem op ebay![]()
maak hem, maak keigoeie foto's en clips en zet hem op ebay![]()
Ben ik ook van plan, maar wil hem liever hier in Nederland verkopen. Zoiets neemt weken in beslag, dus dat verkoop ik veel liever gewoon aan degene die hem koopt, daarbij is dit ook gewoon een soort van poll om te vragen of Hendrix fans een echt goeie REPLICA van Jimi Hendrix favoriete gitaar zouden willen, en wat ze er voor over zouden hebben.
Laatst gewijzigd door Gearjunkie; 22 augustus 2012 om 22:44
geen skunkstripe (dat bedoel ik dus ook met kwaliteit) het is geen compromis, dus de trussrod komt aan het einde.
Bedankt voor je vraag =)
hey Topicstarter: post gewoon ff wat foto's, close ups, eventueel videoclips van de gitaren die je bouwt en vertel hoe je ze bouwt (ik mag hopen dat je ze bouwt en niet gewoon samenstelt toch?) en snoer al deze criticasters de mond. Ik denk dat er geen andere uitweg meer is uit deze forumcoaster
edit: en leg ook vlug even uit waarom de aanwezigheid van een skunk stripe zou wijzen op lage kwaliteit.
oei dit loopt fout...
Laatst gewijzigd door barno; 22 augustus 2012 om 22:48
ja maar dit is de Black Beauty, de enigeste gitaar die hendrix ooit een naam gaf, dit is trouwens ook de laatste gitaar die hendrix heeft aangeraakt.
Favorieten/bladwijzers