Die gitaar op de foto is zeker geen neppert, de papier zijn ook goed maar dat er iets niet in de haak is lijkt mij duidelijk.
Het is z'on twijfel prijs van zou het echt kunnen ??!! . 200 minder en niemand trapt erin.
500 meer en het verkopen wordt moeilijk.
Ik zou graag willen weten wat de scam is in dit geval
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Volgens Ben juist wel dacht ik...![]()
De advertentie is al verwijderd ondertussen.. Zou iemand hem gekocht hebben of zou hij klachten gekregen hebben?
Laatst gewijzigd door IceOrb; 14 augustus 2012 om 19:37
http://link.marktplaats.nl/586003781
En weer een hoop Dan Smith geneuzel, wat niet waar is.
in 1979/1980 werkte Dan Smith nog niet eens voor Fender, hij kwam pas in 1981 naar Fender
Favorieten/bladwijzers