Het lak-festijn kan van start gaan.
De zijkanten zijn ondertussen op kleur gespoten:
Ik vind de combinatie van zwart met rood pakouk wel geslaagd!
![]()
Het lak-festijn kan van start gaan.
De zijkanten zijn ondertussen op kleur gespoten:
Ik vind de combinatie van zwart met rood pakouk wel geslaagd!
![]()
Een mooiere kleur dan zwart is er niet, laat staan in combinatie met rood.
Ziet er strak uit Ike.
Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?
jahaa, sjiek!![]()
Padoek met zwart: yummie!
Thanks brothers in arms
Vandaag kwam de post langs met een leuk pakketje. De twee setjes Gun Custom T pickups zijn binnen en ze zien er schitterend uit.![]()
Ik heb mezelf beloofd om ze pas te plaatsen als beide gitaren klaar zijn maar het valt niet mee om mezelf in bedwang te houden![]()
Nogmaals bedankt Oigun
![]()
Dat zwart op de kanten is een Meesterlijke zet, ècht mooi!!!
Gun pu's for the win! goeie bal
Thanks mate!
Oigun heeft een mooi schema meegeleverd met de elementen. Daar kan zelfs een electronica noob als ik mee uit de voeten, ware het niet dat ik - natuurlijk weer - een andere 3-standen schakelaar heb als op de tekening is weergegeven. Bij mij zitten al die soldeerpunten op een rij. Het is deze schakelaar:
Nou heb ik op internet een schema gevonden dat, denk ik, identiek is aan die van Oigun maar dan met de schakelaar die ik heb. Voor ik ermee begin te klooien zou ik graag een bevestiging (of correctie) krijgen.
Dit is het schema van Oigun:
En dit is van internet:
Het schema van Oigun is volgens mij gemaakt voor een metalen switchplate. Aangezien ik de zaak in een kunststof slagplaat monteer moet ik, volgens mij, de switch nog extra aarden en ook de tone pot(?). Of i.p.v. aarden, een shielding aanbrengen(?)
Als ik de schakelaar verbind, zoals op het schema, hoe is dan de volgorde van switchen? Naar boven: neck, middenstand: beide, naar onderen: brug ?
Dan nog even die condensator: Heeft zo'n ding een ingang/uitgang (plus/min) (links/rechts) of maakt het niet uit hoe je die er tussen zet?
Alvast bedankt!
Een stuk alu tape onder de slagplaat plakken, dan is alles geaard. Ik neem aan dat het onderste schema gaat werken met de switch die jij hebt Condensator heeft geen plus of min dus maakt niet uit hoe je hem ertussen soldeert.
Thanks Oi
Ik zal er eens even mee aan de slag. Alu tape net opgehaald van de gamma.
Favorieten/bladwijzers