Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 994 van 1260 EersteEerste ... 494894944984992993994995996100410441094 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.931 t/m 9.940 van 12594

Discussie: Post je collectie

Toeschouwer

Standaard

Als je die slagplaat eraf haalt is het echt een monsterding!
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

Standaard

nieuwe gitaar = nieuwe foto

weliswaar maar met een iphone + Instagram filter, maar toch mooi overzichtje:

Guitars -> Pedals -> Amps

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sven_Deadunity Bekijk bericht
    De finish heb ik afgeleid van Macwilliams zijn techniek: hup, de brander erop.. daarna gelakt, kwartiertje laten drogen en de ''vellen lak'' er afgepoetst... was een probeersel maar is leuk gelukt. Zonder slagplaatje vond ik hem iets te leeg.. en het plaatje paste precies!
    Mooi gedaan, niet overdone past inderdaad lekker bij een gitaar als de telecaster. Die slagplaat staat ook wel geinig al zou ik zelf dit nooit doen.

Standaard

Chroxy, hoe is die Riviera met 3 pickups? Heb er ooit wel eens eentje gezien en daar stond ik toch wel even over te kwijlen. Het ziet er geweldig uit.

Member

Standaard

Mijn mini collectie vóór m'n nieuwe standaard:

en erna:

Stuk beter toch

Senior Member

Standaard

Voor in de woonkamer een stuk praktischer, maar voor een familiefoto? Doe mij dan maar die eerste!
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Chroxy, hoe is die Riviera met 3 pickups? Heb er ooit wel eens eentje gezien en daar stond ik toch wel even over te kwijlen. Het ziet er geweldig uit.
    Ik heb hem net een dag, dus ik zit nog in de 'honeymoon'fase. Zo op eerste gevoel is hij heel erg fijn! ik wilde al langer een semi-hollow en dit was precies wat ik zocht. Ik was bang dat hij nogal goedkoop zou voelen en dat valt ontzettend mee. Afwerking is prima, alleen moet hij even goed worden afgesteld. Versterkt heb ik alleen nog maar op zacht volume gespeeld, dus kan ik nog weinig zinnigs over zeggen. Zo op eerste gevoel & gehoor doet hij dus niet onder voor m'n andere gitaren in kwaliteit en feel. Komende weken even kijken of ik al dan niet wat ga aanpassen (nieuwe pots/elementen etc). Zeker een aanrader om even te proberen!

Guitars -> Pedals -> Amps

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lush High Bekijk bericht
    Wow mooi set! hoe is die Epiphone Wildkat?

Member

Standaard

Speelt ontzettend lekker! Er zit alleen een ontzettend irritante resonantie ergens bij de brug/trem als je tonen rond de 12de fret van de B aanslaat. Geen idee waar het vandaan komt maar ben te lui om het hele ding uit elkaar te halen. :')

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lush High Bekijk bericht
    Speelt ontzettend lekker! Er zit alleen een ontzettend irritante resonantie ergens bij de brug/trem als je tonen rond de 12de fret van de B aanslaat. Geen idee waar het vandaan komt maar ben te lui om het hele ding uit elkaar te halen. :')
    Kan van de pick up komen misschien.. en de afwerking? voor deze prijs kan je toch niet zoveel verwachten veronderstel ik?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten