Valt wel mee hoor live, tapdansen hoort er bij vind ik![]()
Valt wel mee hoor live, tapdansen hoort er bij vind ik![]()
Hook captain V1 (6L6),Vinetto (vince cunetto) DC60,Haar tele,Ibanez 2460,K.Yairi DY62
Hierbij mijn bijdrage in de vorm van mijn Pedaltrain 2, met in de mountain brackets een Carl Martin power supply(zelfde dimensies als pp2).
De gitaren beginnen in de Dunlop GCB95 wah---> Vox Satchurator---> Ibanez TS9 tubescreamer---> MXR mc401 Line driver/booster---> Boss DD5 D Delay---> Boss RC3 Looper. Los erbij heb ik de footswitch van de Fender Blues Dlx en een Boss TU12 welke in de stereo van Boss DD5 zijn signaal krijgt. Nu staan de beiden Boss'en in de keten, maar ik heb ze zo geplaatst dat ze makkelijk samen in de effectsloop van de amp te zetten zijn.
Ik ga nog een beetje experimenteren met de volgorde.
Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...
Ben de boel opnieuw aan het inrichten...
Helaas is de achterste rij net te breed zodat ik met m'n voet tegen de jack aan kom van de phaser als ik wah. Vandaar m'n verhoging ook zo ver naar achteren staat.
M'n nieuwe Cioks DC8 zie je daardoor ook helemaal niet
PS: Rechtsbovenin staat de behuizing van mijn toekomstige iSP Decimator G-string -annex- patchbox!![]()
Laatst gewijzigd door HaroldA; 6 augustus 2012 om 22:10
Ik dacht dat jij zo anti-polytune was? Of verwar ik je met een ander?
Is dat een Showmasterflightcase waar het spul in zit?
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Ik ben nog steeds niet pro-polytune, maar de echte anti'er is Zoon van Piet, geloof ik.
En ja, het is een SM24 waar ik de voorkant van afgezaagd heb en aan de deksel heb gemonteerd!Is overigens ook een keer aan vervanging toe, maar dan wil ik liever eerst een soort van wapenstilstand wat betreft pedalen wisselen, anders weet ik nooit wat ik terug wil kopen ...
Yep, ikke!
Fijn dat mijn afkeer van de poly algemeen bekend is -ondanks dat ik beloofd heb dat ik er niet meer over zou zeuren--- :-)
Toch niet zo bekend dat je naam me te binnen schoot... Nog een beeeeeeeeeeeetje aan de weg timmeren zoon van Piet.
![]()
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Favorieten/bladwijzers