Oorspronkelijk geplaatst door darkrazer J-W rekent voor een afstelbeurt 75 euro. Dat is wel echt het maximale wat ik er voor uit wil geven. Is dat een normale prijs? Voor je iemands prijzen op het net sodeflikkert kan je die persoon ook eerst zelf vragen wat hij voor die prijs precies doet.
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers