http://link.marktplaats.nl/573796712
Volgens mij is het gewoon een Squier uit China, ziet er uit als een starterspakket.Zo goed als nieuwe Fender Strat gemaakt in Engeland onder licentie. Deze gitaar doet niet onder voor een "echte " en is daarom een ven de beste onder de B merken.
Zijn advertenties vallen altijd wel op en soms moet ik er ook om lachen. Wel met respect want waar haal je inderdaad die fantasie vandaan?! Niet alleen bij hem gaan de verkopen slecht; momenteel loopt het overal niet lekker vooral als je in het 'hogere' segment zit. Ik vind Will een toffe man en heb een aantal keren leuke handel met hem gedaan; niet moeilijk, vlot en betrouwbaar.
+1.
Heb ooit een Parker P38 bij hem gekocht waarvan de hals zich niet naar mijn setje .011 wilde schikken. Even gebeld en hij nam hem zonder ook maar even moeilijk te doen weer terug. Over het algemeen heeft ie leuk spul wat niet übergoedkoop is maar wel in uitstekende conditie verkeert.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Ik kan het ook wel waarderen die ads , hij is al een paar maal met zijn hobby gestopt. Die LP Goldtop vind ik super en die Gretsch is niet te versmaden.
24 karaats gouden hardware voor een tremolosysteem voor een gitaar?? Wat muziekwinkels al niet bedenken om te verkopen. Goud is hardstikke week dus dat zal niet goed gaan. Wel humor idd!
http://link.marktplaats.nl/577158952
Naar mijn idee is er heel weinig standaard aan deze standaard. Dat zegt hij - terecht - zelf ook.
De pots, de wiring en de body, zijn die wel echt?
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Bedrading etc is wel origineel hoor. Wat ik mij afvraag is wat er nu precies vervangen is. Als ik zo de foto's zie is het grootste deel van de hals origineel. Alleen het bovenste stukje en het fretboard lijken mij niet origneel. Moeilijk te zeggen.
Er is in ieder geval lekker aan geknutseld en het geld niet waard naar mijn mening.
Favorieten/bladwijzers