Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1064 van 1797 EersteEerste ... 6456496410141054106210631064106510661074111411641564 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.631 t/m 10.640 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-stone Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/576856359

met 24 karaats gouden hardware.

aangezien de goudprijs (puur dus 24 karaats) momenteel op ongeveer 51 duidend dollar per kilo staat, is dit dus eigenlijk een tip.

is puur goud niet ook erg week? lijkt mij makkelijk stemmen met een weken brug...

wat zal je balen als over 30 jaar blijkt dat die 24 karaats gouden hardware toch niet erg veel van goud meer weg heeft. hahaha wel grappig als verkoop praatje
    Dit is ook een ad van Will , ruime fantasie , alleen de verkopen gaan niet echt goed bij hem.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/573796712

Zo goed als nieuwe Fender Strat gemaakt in Engeland onder licentie. Deze gitaar doet niet onder voor een "echte " en is daarom een ven de beste onder de B merken.
    Volgens mij is het gewoon een Squier uit China, ziet er uit als een starterspakket.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Dit is ook een ad van Will , ruime fantasie , alleen de verkopen gaan niet echt goed bij hem.
    Zijn advertenties vallen altijd wel op en soms moet ik er ook om lachen. Wel met respect want waar haal je inderdaad die fantasie vandaan?! Niet alleen bij hem gaan de verkopen slecht; momenteel loopt het overal niet lekker vooral als je in het 'hogere' segment zit. Ik vind Will een toffe man en heb een aantal keren leuke handel met hem gedaan; niet moeilijk, vlot en betrouwbaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Zijn advertenties vallen altijd wel op en soms moet ik er ook om lachen. Wel met respect want waar haal je inderdaad die fantasie vandaan?! Niet alleen bij hem gaan de verkopen slecht; momenteel loopt het overal niet lekker vooral als je in het 'hogere' segment zit. Ik vind Will een toffe man en heb een aantal keren leuke handel met hem gedaan; niet moeilijk, vlot en betrouwbaar.
    +1.

Heb ooit een Parker P38 bij hem gekocht waarvan de hals zich niet naar mijn setje .011 wilde schikken. Even gebeld en hij nam hem zonder ook maar even moeilijk te doen weer terug. Over het algemeen heeft ie leuk spul wat niet übergoedkoop is maar wel in uitstekende conditie verkeert.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Ik kan het ook wel waarderen die ads , hij is al een paar maal met zijn hobby gestopt. Die LP Goldtop vind ik super en die Gretsch is niet te versmaden.

Senior Member

Standaard

24 karaats gouden hardware voor een tremolosysteem voor een gitaar?? Wat muziekwinkels al niet bedenken om te verkopen. Goud is hardstikke week dus dat zal niet goed gaan. Wel humor idd!

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/577158952

Naar mijn idee is er heel weinig standaard aan deze standaard. Dat zegt hij - terecht - zelf ook.
    De pots, de wiring en de body, zijn die wel echt?
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/577158952

Naar mijn idee is er heel weinig standaard aan deze standaard. Dat zegt hij - terecht - zelf ook.
    De pots, de wiring en de body, zijn die wel echt?
    Volgens mij ziet hij er redelijk orgineel uit. Alleen is de hals ongelooflijk getordeert, of misleid het oog mij..

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Volgens mij ziet hij er redelijk orgineel uit. Alleen is de hals ongelooflijk getordeert, of misleid het oog mij..
    dat is op die foto's niet te zien.
    wel een misser dat je een hals van een special op een standard zet.

Senior Member

Standaard

Bedrading etc is wel origineel hoor. Wat ik mij afvraag is wat er nu precies vervangen is. Als ik zo de foto's zie is het grootste deel van de hals origineel. Alleen het bovenste stukje en het fretboard lijken mij niet origneel. Moeilijk te zeggen.
    Er is in ieder geval lekker aan geknutseld en het geld niet waard naar mijn mening.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten