Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 252 van 867 EersteEerste ... 152202242250251252253254262302352752 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.511 t/m 2.520 van 8664
    Senior Member

Standaard

Om een of andere reden voel ik vaak een steek van jaloezie als ik naar zo'n beperkte boardjes kijk. Hoe lang hou je het al vol?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Om een of andere reden voel ik vaak een steek van jaloezie als ik naar zo'n beperkte boardjes kijk. Hoe lang hou je het al vol?
    Nou... die GE-300 heb ik al zo lang ik me kan heugen, en die Washburn delay ook.
    De MXR nu twee jaar of zo, lang gezocht maar dit is toch echt de lekkerste chorus voor mij.
    Met drives probeer ik wel vaker wat uit maar deze zelfbouwer is okee, net wat "sweeter" dan een TS.
    Bordjes bouwen vind ik wel een hele leuke zijstap van het gitaarspelen, lekker een beetje rommelen...

Maar eeeh je vind beperkte boardjes zo mooi?

De lichtschakelaar is voor de tremolo op de 78er SF VibroChamp.
    Ideaal voor mijn niet zo heel zeldzame Creedence Clearwater Revival buien.

Oh, en ik speel eigenlijk alleen maar over een-kanaals single-ended ampjes...
    oftewel de KISS-methode, "Keep It Simple, Stupid". Works for me.
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 17 juli 2012 om 07:01
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Mooi Pedalboardje Ton! ( ik kom deze week de gitaar even terug brengen waneer kan jij? / avonds )
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Er wordt hier heel wat uitgeprobeerd aan stompboxes, maar dit is eigenlijk altijd wel de basis:

GE-300 - Arion tuner - Newtone The Screamer - MXR M134 - Washburn analoge delay (voor de reverb).

Klein maar fijn.
    ----

// City Of Life //

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper Bekijk bericht
    De jack verlopen zitten door de pedaltrain heen geboord en gemonteerd. Zie de foto's:

Iets duidelijker zo?
    Super... netjes! Thanx....

Zo'n Pedaltrain is ook wel tof hoor... Sta op het punt binnenkort mijn 'Plank' te upgraden naar groter.
    Is elke keer maatwerk... Zo'n Pedaltrain is idd veel flexibeler.

Maar eens overwegen.... vind ze alleen duur. Paar stuken Alu + Tas al snel 150,-....
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Ik zocht ook nog een oplossing voor een patchbay op mijn pedaltrain, wilde eerst een doosje eronder maken, maar dit vind ik een veel mooiere oplossing!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    You can't be a vet. You rock too much.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Aangezien niemand anders de vraag nog gesteld heeft, dan ik maar: Harold zitten de jacks bij die corons op de kop of heb je de boel zelf zitten modden? Mijn eerste dirstortie was een coron maar ik kan me dus niet meer herinneren waar de jacks zaten. Hoe dan ook, op deze manier benut je mooi je ruimte.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Aangezien niemand anders de vraag nog gesteld heeft, dan ik maar: Harold zitten de jacks bij die corons op de kop of heb je de boel zelf zitten modden? Mijn eerste dirstortie was een coron maar ik kan me dus niet meer herinneren waar de jacks zaten. Hoe dan ook, op deze manier benut je mooi je ruimte.
    Die zitten inderdaad op de kop, net als de DC aansluiting (die ik er op geklust heb, samen met DC filtering en een LED).

(niet van mij)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Ik zocht ook nog een oplossing voor een patchbay op mijn pedaltrain, wilde eerst een doosje eronder maken, maar dit vind ik een veel mooiere oplossing!
    Vond ik ook, ben wel erg blij met het resultaat!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper Bekijk bericht
    Ook weer eens een update. Ook gelijk het hele pedalboard opgeschoond. Alles weer netjes en strak.

Bovenaanzicht:

Onderaanzicht:

Nog een keer:
    Leuk board zo! Ook goeie oplossing met die "pathcbay". Ik zie dat je een extra send/return hebt gemaakt. Wat zet je daarin? Volume pedaal...delay...?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten