Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 250 van 866 EersteEerste ... 150200240248249250251252260300350750 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.491 t/m 2.500 van 8652
    Senior Member

Standaard

das een lekkere set zeg!
    een echte Klon?

heb je wat info over de tele en die Mesa (Blue Angel?)
    en wat is die rode trem (TremIt?)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht

Zo even een update van de set... Klein compact board en er zit in principe alles op wat ik nodig heb.
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Ernie VP JR --> Ernie Ball Wah --> EHX Micropog --> Polytune --> MXR GT OD --> Fulltone OCD --> Boss PH2 Phaser --> Boss DD20 --> Earthquaker Devices Dispatch Master

Voeding: 1 One Spot

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht

Ernie VP JR --> Ernie Ball Wah --> EHX Micropog --> Polytune --> MXR GT OD --> Fulltone OCD --> Boss PH2 Phaser --> Boss DD20 --> Earthquaker Devices Dispatch Master

Voeding: 1 One Spot
    Mooi board! Hoe gebruik je die Dispatch Master, en hoe bevalt 'ie?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    das een lekkere set zeg!
    een echte Klon?

heb je wat info over de tele en die Mesa (Blue Angel?)
    en wat is die rode trem (TremIt?)
    Hi Nitefly,
    Jazeker das een echte Klon Centaur. Klinkt heel erg fijn , om eerlijk te zijn over alle amps die ik heb, klinkt ie goed. De tele is niets bijzonders, gewoon een mex tele, maar heeft natuurlijk wel een beurtje gehad bij de gitaarmeneer. Is nu mijn 2e gitaar. 1e is momenteel een G&L ASAT USA, die helemaal top klinkt. Op dit moment speel ik dus op de Mesa, die via een JTM kast ( 4x10) gaat. Die gaat binnenkort toch plaatsmaken voor een Bogner 212. Dan kunnen mijn andere amps er ook mooi op ( Brunetti Mercury, Clubman, etc)
    De amp is duseen mesa blue angel head. 6v6 bij 20 watt, en 33 watt bij el 84 setting. Je kunt ze ook combineren, waardoor je het mooie warme losse clean hebt van de 6v6, en het meer strakke van de el 84's. Is verder een eenkanaals amp, met treble, bass en middle en een reverb waar je u tegen zegt. Verder hi en low inputs en spelen maar. Ik zelf gebruik de low input met 6v6, om het zo clean mogelijk te houden. Drive sounds haal ik uit de DLS en voor de lead(solo's) gebruik ik dan de hydra boost erbij. De Klon gaat bij een paar nummers aan.
    De Tremelo is inderdaad van Sherlock, de Trem-it. Heb bijv ook de fulltone supatrem gehad maar die haalde het niet bij deze.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toddzilla Bekijk bericht
    Mooi board! Hoe gebruik je die Dispatch Master, en hoe bevalt 'ie?
    Dankjewel! Hij bevalt erg goed. De linkerkant is het reverb gedeelte en de rechterkant het delay gedeelte. De delay en reverb los van elkaar klinken al te gek maar als je ze samen mixt kun je er nog gavere ambient geluiden uithalen. Ik gebruik nu voornamelijk de reverb van de Dispatch Master i.c.m. delays van de DD20.

Echt een compact en gaaf pedaaltje. EQD heeft nog veel meer coole pedaaltjes (niet allemaal super bruikbaar) maar zeker de moeite waard om eens te proberen!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Jij was toch helemaal into die Ross dingen, vindt je Coron nu uiteindelijk nog beter dan?
    Ik kan 2 Corons kwijt op de plek van 1 Ross... En een Ross compressor kost tot $400 en die van Coron heeft me 23 GBP gekost.

Senior Member

Standaard

Ook weer eens een update. Ook gelijk het hele pedalboard opgeschoond. Alles weer netjes en strak.

Bovenaanzicht:

Onderaanzicht:

Nog een keer:

Standaard

Niccccccccceeeeeeeee!!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper Bekijk bericht
    Ook weer eens een update. Ook gelijk het hele pedalboard opgeschoond. Alles weer netjes en strak.

Bovenaanzicht:

Onderaanzicht:

Nice.... wat zijn dat voor 'units' 5 naast elkaar, die aan de in / outputs zitten?
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Niccccccccceeeeeeeee!!!!

Nice.... wat zijn dat voor 'units' 5 naast elkaar, die aan de in / outputs zitten?
    Wat bedoel je precies? Snap het niet helemaal.

Standaard

Ik denk dat guus wilt vragen wat voor jacks je hebt gebruikt voor de patchbay

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten