Heb ik ook bij mijn Goudie FX 808+ en TC Flashback wel last van, vooral bij de Flashback is dat irritant, bij de 808 is het alleen de tone pot, dat valt mee.
Heb ik ook bij mijn Goudie FX 808+ en TC Flashback wel last van, vooral bij de Flashback is dat irritant, bij de 808 is het alleen de tone pot, dat valt mee.
Ik had het ook bij mijn Blues Pro en toen ik er iets van zei werd ik voor lompe boer uitgemaakt.![]()
Ach jij moet gewoon niet zo lomp op die dingen lopen stampen
Ontopic, ja, heb er ook last van bij mijn shiba drive, maar vooral bij de flashback. Die heeft ook nog eens zo'n lage switch..
En nou maakt het bij die shiba niet zo veel uit, tone staat toch meestal rond 12u maar bij de flashback komen de settings wat nauwkeuriger kijken.
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
----
// City Of Life //
Mijn Pedalboard momenteel. Paul Cochrane Timmy is onderweg vanuit de VS. Ik ga ook nog Whammy 5, 2de Reverb en univibe halen de komende maanden.
[IMG]Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
sorry voor de slechte kwaliteit foto:P
Jep: de Coron EQ is weer volledig functioneel en nu ook voorzien van DC jack, LED, 100R/100uF DC filtering en true bypass footswitch!
Jammer dat ze bij Coron nooit een reverb hebben gemaakt, dan kon dat lelijke roze ding er af![]()
Dat ziet eruit aslof het wel eens heel erg lekker kan klinken! Cool board![]()
Jij was toch helemaal into die Ross dingen, vindt je Coron nu uiteindelijk nog beter dan?
Zo even een update van de set... Klein compact board en er zit in principe alles op wat ik nodig heb.
Favorieten/bladwijzers