Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 247 van 866 EersteEerste ... 147197237245246247248249257297347747 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.461 t/m 2.470 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Helemaal niets maar daarom heb je een backup toch! Een langere garantie geeft aan dat de fabrikant vertrouwen heeft in zijn product. Dit was trouwens een reactie op een ander forumlid, en op deze manier trek je mijn uitspraken uit zijn verband. Plastic versus metaal.
    Sowieso vreemd dat een One Spot met een PP of FL wordt vergeleken. Daarbij komt dat ik de eerste fabrikant nog moet tegenkomen die 5 jaar garantie geeft op zijn elektronische product met een verkoopwaarde van een paar tientjes, dat heeft in dit specifieke geval niets te maken met wel of geen vertrouwen in je product hebben.

Verder heeft de aanschaf van een Burkley, Cioks of Voodoo Lab niets met GAS te maken maar met kwaliteit en betrouwbaarheid. Nee hoor roepen jullie dan, de One Spot doet het al jaren goed op mijn plank. De One Spot is gewoon een goedkoop alternatief voor mensen die geen geld hebben voor een professionele voeding. Kom maar, kom maar....
    Dus in mijn geval, ik heb alleen een DD-7 en een TU-3 op mijn bordje staan die ook nog eens in de parallele loop van mijn amp hangen, zou ook jij een Burkey, Cioks of Voodoo Lab kopen? Een Pedal Power of Flatliner is dan een duur alternatief voor mensen die graag professioneel voor de dag willen komen maar het eigenlijk niet nodig hebben. Kom maar, kom maar......
    Laatst gewijzigd door dml; 13 juli 2012 om 10:33

Senior Member

Standaard

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers Bekijk bericht
    Zag deze ook voorbij komen op de Premier Guitar Facebook. Vet ding! Ze geven dat ding weg op --> www.vfepedals.com

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Sowieso vreemd dat een One Spot met een PP of FL wordt vergeleken. Daarbij komt dat ik de eerste fabrikant nog moet tegenkomen die 5 jaar garantie geeft op zijn elektronische product met een verkoopwaarde van een paar tientjes, dat heeft in dit specifieke geval niets te maken met wel of geen vertrouwen in je product hebben.

Dus in mijn geval, ik heb alleen een DD-7 en een TU-3 op mijn bordje staan die ook nog eens in de parallele loop van mijn amp hangen, zou ook jij een Burkey, Cioks of Voodoo Lab kopen? Een Pedal Power of Flatliner is dan een duur alternatief voor mensen die graag professioneel voor de dag willen komen maar het eigenlijk niet nodig hebben. Kom maar, kom maar......
    Dit wordt mijn laatste reactie want we gaan nu in cirkeltjes draaien en blijven draaikonten. Vergelijking met One Spot was een voorbeeld om even een goedkope variant erbij te pakken tov VL BL en CS bijvoorbeeld. Je mag met liefde even de mensen van Cioks of Voodoo Lab benaderen en hun vragen om de garantieprocedure. Zij hebben vertrouwen in hun product en ik ook, en meerdere met mij.

Ik had aangegeven met een natte vinger in de lucht dat een duurdere voeding pas interessant is bij meer dan vier pedalen. Dus in jouw geval is het misschien niet echt nodig, of je moet last hebben van ruis of andere storingen!

Mooi voor de dag willen komen is een andere discussie die mij echt niet boeit. Als jij happy bent met je One Spot dan is dat verder prima. Maar als One Spotters die nog nooit een duurdere voeding hebben gebruikt mij willen vertellen dat de One Spot net zo goed is als de duurdere begeef je je op glad ijs. Ik heb zo'n kuttige One Spot gehad en daarna een iets duurdere plastic Cioks (Big John) en daarna de plastic Cioks Schizophrenic die echt al stukken stiller was dan de vorige twee. Waarom? Isolated uitgangen. Nu had ik meer uitgangen en voltages nodig en met mijn pedaltrain gekozen voor twee Voodoo Lab voedingen die gewoon super werken en onder de pedaltrain hangen. Ik heb dus ervaring genoeg om te zeggen dat de duurdere voedingen beter presteren.

Standaard

Maar als One Spotters die nog nooit een duurdere voeding hebben gebruikt mij willen vertellen dat de One Spot net zo goed is als de duurdere begeef je je op glad ijs.
    Zal ik de cirkel dan NOG MAAR EENS sluiten: ik heb twee onespots en een powerall. Daarmee heb ik honderden voorstellingen in het theater gedaan. In het theater ligt je geluid onder een vergrootglas dus het moet schoon zijn.

Altijd goed gegaan tot het op één podium wel fout ging en er wel een noodzaak was om over te stappen. Daarvoor was die noodzaak er absoluut niet!

UIteraard de onespot nog met de FT junior vergeleken en ikzelf kon werkelijk geen verschil horen.

Tot de accute noodzaak zich openbaart -brom/storing- is een onespot echt even goed als de 10 keer duurdere xx.

Is de cirkel nu gesloten?
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 13 juli 2012 om 11:37
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers Bekijk bericht
    Mooie stunt, wel jammer van het artwork, het wordt er niet duidelijker op zo. Gaan ze iets dergelijks ook verkopen?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Tot de accute noodzaak zich openbaart -brom/storing- is een onespot echt even goed als de 10 keer duurdere xx.
    Wat is noodzaak? Subjectief begrip als je het mij vraagt, want wanneer is brom/ruis vervelend? Ligt ook sterk aan de versterker en gitaar waar het op aangesloten is. Een ouwe single coil via een line 6 echo park door een Peavey 5150 heeft wat sneller brom en ruisproblemen dan een humbucker gitaar via een korg dt-10 door een two rock.

Dat terzijde: een voeding geïntregreerd in het bord oogt ook snel een stuk netter dan een stekkerdoos met 3 voedingen erin.

Senior Member

Standaard

Soms ontkom je er niet aan. Een Blackstar HT pedaal vraagt 16 volt. Er is volgens mij geen universele voeding die dat levert. En het vervelende is dat de originele HT-adapter storing veroorzaakt als je hem onder je board verstopt (te dicht bij de pedalen).

En het is idd subjectief. Zolang je je niet gehinderd voelt door je materiaal tijdens een optreden, is er nog geen reden tot upgraden. Ik heb alles met een Boss adapter en een daisy-chain gevoed, m.u.v. mijn HT-Drive, en speel over een cleane Fender amp met een Tele. Tot nu toe totaal geen last van ruis of brom.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Update nu met MXR Dyna Comp '76
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Mooie stunt, wel jammer van het artwork, het wordt er niet duidelijker op zo. Gaan ze iets dergelijks ook verkopen?
    Volgens mij moest dat een 1 of worden.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten