Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 243 van 866 EersteEerste ... 143193233241242243244245253293343743 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.421 t/m 2.430 van 8652
    Senior Member

Standaard

Nog even een extra mededeling voor de bovenste post van de vorige pagina: wat ben ik blij met de Voodoo voeding, nooit verwacht dat het zo'n verschil maakt in ruis + brommetjes + feedback + bijgeluiden.... nu? NIKS te horen. Geluidloos, ruis is te verwaarlozen en de Noise Suppressor hoeft niet meer aangesloten te worden. Heerlijk.
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 9 juli 2012 om 19:41
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Heb eigenlijk nooit een pedalboard gehad, speel al lang met modeling. Voor repetities niet altijd zin om mijn rack mee te slepen daarom een simpel pedalboard gemaakt. De Hardwire pedalen krijgen niet veel positieve reacties maar ik vind ze erg goed.

N O U K Ξ D

WWW.NOUKED.COM

Senior Member

Standaard

Hier nog een te vreden gebruiker hoor
    Ik heb ook de overdrive en distortion van Hardwire en ben er erg te vreden over!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Die Flashback trekt toch ook wel hoor.. fijn pedaaltje zo te horen op YT links en zo. Ik gebruik de Digitech Digidelay voor de 'effectdelaytjes' en om te loopen, maar 't klinkt wel erg digitaal allemaal en ook snapt ie zichzelf niet altijd. Gevolg: gekke digitale geluidjes waarbij je meteen je amp moet dichtgooien.
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Dit is hoe m'n board voorlopig even blijft denk ik. De Carbon Copy heeft de plek van m'n Flashback ingenomen en de Pulsar is nieuw. Weet nog niet precies of tremolo iets voor mij is, maar dat zien we later wel.

De volgorde:
    Boss TU-2 > MXR Micro Amp > Fulltone OCD > MXR Carbon Copy > Strymon El Capistan > EHX Stereo Pulsar > Strymon BlueSky
    Laatst gewijzigd door toddzilla; 10 juli 2012 om 20:46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toddzilla Bekijk bericht

Dit is hoe m'n board voorlopig even blijft denk ik. De Carbon Copy heeft de plek van m'n Flashback ingenomen en de Pulsar is nieuw. Weet nog niet precies of tremolo iets voor mij is, maar dat zien we later wel.

De volgorde:
    Boss TU-2 > MXR Micro Amp > Fulltone OCD > MXR Carbon Copy > Strymon El Capistan > EHX Stereo Pulsar > Strymon BlueSky
    Met die delay is het ook zo bij mij gegaan.. Van een Flashback naar een Carbon Copy. Was (voor mij) een flinke vooruitgang.
    Nu zit ik met een M13 van Line 6, ook te gekke delays!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Met die delay is het ook zo bij mij gegaan.. Van een Flashback naar een Carbon Copy. Was (voor mij) een flinke vooruitgang.
    Nu zit ik met een M13 van Line 6, ook te gekke delays!
    Ik ben ook erg blij met de Carbon Copy! Ah, je hebt de M13 al in huis? Mij lijkt het een veel te ingewikkeld apparaat, maar je leest er alleen maar goede verhalen over!

Standaard

Ik ben ook erg blij met de Carbon Copy! Ah, je hebt de M13 al in huis? Mij lijkt het een veel te ingewikkeld apparaat, maar je leest er alleen maar goede verhalen over!
    Simpeler dan dat het lijkt. Effect kiezen, instellen, en klaar!

Senior Member

Standaard

Wauw, mooi bordje.

Eh, kom jij toevallig ook wel eens op TGP?

Standaard

De volgorde:

Gaaf Toddzilla.... ik zag de combi El Capitain en BlueSky... toen dacht ik hey Die combi moet van 'een bekende' zijn.... fraai hoor!
    Wat betreft de OCD... je moet ook eens de extremere standen proberen. Gain op 2 uur en tone op 12 uur...
    Ik gebruikte hem normaal ook vrij 'voorzichtig'... hij staat bij mij nu wat 'bruter' ingesteld....
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten