Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 237 van 866 EersteEerste ... 137187227235236237238239247287337737 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.361 t/m 2.370 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door movo. Bekijk bericht
    Okay, dat ga ik ook ff bestellen. Ben die Lava kabels helemaal zat. Danku.
    Hier nog zo ééntje! Die lava kabels ben ik ook niet zo over te spreken, maar voor sommige pedalen, b.v. de Ibanez 10-serie en de 5-serie is het eigenlijk een must.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Hmm, ik heb gas voor zo'n Flashback! Hoe is de looper functie btw?
    Ik zit er ook weer over te denken om die flashback er weer op te zetten, maar dan als chorus.
    De looper functie vind ik wel goed bruikbaar, heb hem laatst zelfs 's met de band geprobeerd, ze hadden helemaal niet door dat ik niet meer meespeelde, dat was lachen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    De looper functie vind ik wel goed bruikbaar, heb hem laatst zelfs 's met de band geprobeerd, ze hadden helemaal niet door dat ik niet meer meespeelde, dat was lachen.
    Haha, leuk Henri!

De fb tri-chorus is idd prima.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ik gebruik hem nooit, maar heb anderen het wel zien en horen gebruiken. Lijkt simpel in gebruik en hij klinkt gewoon prima.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Hier nog zo ééntje! Die lava kabels ben ik ook niet zo over te spreken, maar voor sommige pedalen, b.v. de Ibanez 10-serie en de 5-serie is het eigenlijk een must.

Ik zit er ook weer over te denken om die flashback er weer op te zetten, maar dan als chorus.
    Haha mooi! Hoe lang kan je ermee opnemen?

Senior Member

Standaard

Staat in de manual; ik dacht 47 sec.

Senior Member

Standaard

Prachtig. Meer hoeft t ook niet te zijn! Thanks!

Standaard

Max 40 sec mono of 20 sec stereo.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Ik had al een tijdje een Pedaltrain 1, maar ik gebruikte eigenlijk niet alle pedalen. Ik zag ineens een PT junior te koop staan, daar heb ik alles behalve m'n volumepedaal en phaser op gezet.

En de onderkant:

Voor de geïnteresseerden:

Real McCoy RMC-1
    Korg DT-10
    Keeley TS-9
    Brunetti Mercury Box
    Boss CE-2
    MXR Micro Amp
    TC Electronic Flashback

Kabel zijn van George L, voeding is een PP2+.

Tankman
    Guest

Standaard

Ha die Tim. Die komt mij bekend voor .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ha die Tim. Die komt mij bekend voor .
    Haha, had niet door dat ik met een forumlid te maken had. Ik ben er in ieder geval blij mee

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Haha, had niet door dat ik met een forumlid te maken had. Ik ben er in ieder geval blij mee
    Ik had ergens wel een gevoel dat je een forumlid zou zijn. Mooi dat je er blij mee bent. Helaas was er bij mij vandaag niemand thuis, maar als het goed is komt dan morgen mijn Pedaltrain 2 (met dank aan Roelsmoel). Ik ben dus juist groter gegaan. Heb vandaag patchkabels, of in ieder geval de pakketten daarvoor gehaald. Zodra ik klaar ben post ik ook foto's.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten