heb ook niet zoveel gas maar kom graag bij schreeven. Max Guitar heb ik zelf weer slechte ervaring mee, daar hoef ik niet zo nodig te komen. Ieder zijn ding![]()
heb ook niet zoveel gas maar kom graag bij schreeven. Max Guitar heb ik zelf weer slechte ervaring mee, daar hoef ik niet zo nodig te komen. Ieder zijn ding![]()
Vreemd, ik 'hoor' die helemaal niet. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken dat ik grotendeels in bands speel, dan lijkt het me straf dat je daar een verschil hoort. 't Hangt misschien meer af van je doel: speel je steeds alleen in je woonkamer, akkoord. Maar in een repetitiekot...nah. Zolang ik mijn gitaar kan stemmen is het goed.
ben ik het niet helemaal mee eens. Die brom op de DT-10, die overigens met een brakke output kabel nog veel erger werd, was ook bij repetities erg vervelend.
(wat HaroldA betreft, die heeft de nodige podiumervaring hoor)
Ik ken het brommetje ook wel van de dt 10 maar dat is toch alleen als je aan het stemmen bent. En ik vind het minimaal. Zijn er mensen die zich daar al aan irriteren?
Ik had er met mijn Polytune ook last van, maar sinds ik de tuner aan het eind van mijn keten heb staan is het over.
Is dat bij de DT10 misschien ook het geval?
ik heb er een poosje een te leen gehad en die had 't over mijn ad15vt wel maar niet over m'n h&k edition tube. Ook beetje raar, verder precies dezelfde setup!
Alles is iig beter dan de CT-04 van Planet Waves... Hij is te duur en hoewel hij robuust is maakte dat ding een herrie, als je stemde een constante pieptoon. Blij dat ik die niet meer heb... Ik ben erg tevreden met m'n polytune...
Ik wil alleen nog heel graag een mooie chorus en een wah (in die volgorde)... 't Zal denk ik gewoon een boss worden of maak ik dan een grove fout!? Ik heb wel een beperkt bugget dus
!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Favorieten/bladwijzers