Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 231 van 866 EersteEerste ... 131181221229230231232233241281331731 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.301 t/m 2.310 van 8652
    Senior Member

Standaard

heb ook niet zoveel gas maar kom graag bij schreeven. Max Guitar heb ik zelf weer slechte ervaring mee, daar hoef ik niet zo nodig te komen. Ieder zijn ding

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik heb geen ervaring met de TU-3, maar ben blij dat ik de TU-2 niet meer heb. Die buffer hoorde ik wel duidelijk.
    Vreemd, ik 'hoor' die helemaal niet. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken dat ik grotendeels in bands speel, dan lijkt het me straf dat je daar een verschil hoort. 't Hangt misschien meer af van je doel: speel je steeds alleen in je woonkamer, akkoord. Maar in een repetitiekot...nah. Zolang ik mijn gitaar kan stemmen is het goed.

Senior Member

Standaard

ben ik het niet helemaal mee eens. Die brom op de DT-10, die overigens met een brakke output kabel nog veel erger werd, was ook bij repetities erg vervelend.

(wat HaroldA betreft, die heeft de nodige podiumervaring hoor )

Senior Member

Standaard

Ik heb tot op heden nog geen enkel probleem ervaren met de DT-10. Misschien weet ik niet waar ik op moet letten, maar vooralsnog doet ie wat ie moet doen en doet ie niet wat ie niet moet doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Ik ken het brommetje ook wel van de dt 10 maar dat is toch alleen als je aan het stemmen bent. En ik vind het minimaal. Zijn er mensen die zich daar al aan irriteren?

Senior Member

Standaard

Ik had er met mijn Polytune ook last van, maar sinds ik de tuner aan het eind van mijn keten heb staan is het over.
    Is dat bij de DT10 misschien ook het geval?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Ik ken het brommetje ook wel van de dt 10 maar dat is toch alleen als je aan het stemmen bent. En ik vind het minimaal. Zijn er mensen die zich daar al aan irriteren?
    Present!

Zeker bij onze bassist. Met 2 overdrives + drive van z'n top er achter gaf het een flink kabaal.

Senior Member

Standaard

Toch raar. Ook als ik mijn drives aan heb staan hoor ik geen brom. Exemplarisch probleem wellicht?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Toch raar. Ook als ik mijn drives aan heb staan hoor ik geen brom. Exemplarisch probleem wellicht?
    2x exemplarisch + veel van te vinden op de Internets. Kan goed met de voeding te maken hebben trouwens.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    ik heb er een poosje een te leen gehad en die had 't over mijn ad15vt wel maar niet over m'n h&k edition tube. Ook beetje raar, verder precies dezelfde setup !

Alles is iig beter dan de CT-04 van Planet Waves... Hij is te duur en hoewel hij robuust is maakte dat ding een herrie, als je stemde een constante pieptoon. Blij dat ik die niet meer heb... Ik ben erg tevreden met m'n polytune...

Ik wil alleen nog heel graag een mooie chorus en een wah (in die volgorde)... 't Zal denk ik gewoon een boss worden of maak ik dan een grove fout !? Ik heb wel een beperkt bugget dus !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten