Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 229 van 866 EersteEerste ... 129179219227228229230231239279329729 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.281 t/m 2.290 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    De jury is het daar nog niet over eens ...

Monofoon is de TT veruit de betere tuner, voor poly krijgt de TC weer wat bonuspunten.
    Ok, iig ontloopt het mekaar dus weinig.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ok, iig ontloopt het mekaar dus weinig.
    De vraag is wat ik belangrijker vind: een goede tuner, of een minder goede tuner maar polyfonisch. Ik ben er nog niet uit.
    Laatst gewijzigd door HaroldA; 26 juni 2012 om 10:32

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erikt Bekijk bericht
    Haha, indrukwekkend!

Ik ben trouwens bezig met een anti terroristen project voor de overheid. Zet twee tu-1000's rechtop naast elkaar in een willekeurige stad en de terroristen vliegen er geheid in.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Afgelopen zaterdag heb ik Bas (zangergitarist van The Liquid Machine) gevraagd naar zijn stemapparaat, want die heeft inderdaad een TT. Maar ik word toch een beetje onrustig/tureluurs van zo'n strobe of stream. Doe mij maar gewoon een wijzertje. En die buffer he...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag heb ik Bas (zangergitarist van The Liquid Machine) gevraagd naar zijn stemapparaat, want die heeft inderdaad een TT. Maar ik word toch een beetje onrustig/tureluurs van zo'n strobe of stream. Doe mij maar gewoon een wijzertje.
    Even wennen, maar daarna wil je niets anders! Mijn TU-2 had ik destijds ook op dat nep-strobe gezet: vond ik ook veel duidelijker.

En die buffer he...
    Die Boss Buffer? Of die van de DT-10 die als je aan het stemmen bent doorratelt?

Geef mij dan maar een echte true-bypass zoals de TT. (of een fatsoenlijke buffer, niet bovenstaande rotzooi)

Senior Member

Standaard

Afgelopen zaterdag heb ik Bas (zangergitarist van The Liquid Machine) gevraagd naar zijn stemapparaat, want die heeft inderdaad een TT. Maar ik word toch een beetje onrustig/tureluurs van zo'n strobe of stream. Doe mij maar gewoon een wijzertje. En die buffer he...
    Ja precies, een kennis van mij heeft ook zo'n Turbo Tuner en dat ding bleef maar draaien. Ik werd er ook een beetje gek van. Daarbij zijn ze een heel stuk duurder dan een PolyTune. Niet alleen in aanschaf, maar ook in verzendkosten en douanekosten, omdat je die dingen moet importeren uit de USA. Daarbij moet ik ook zeggen dat ik al een Korg DT10 en een PolyTune heb en met beide nooit last heb gehad van een valse gitaar.

Dus, hoewel ik er niet aan twijfel dat zo'n Turbo Tuner sneller en preciezer is, want veel mensen zweren erbij, zijn er voor mij redenen genoeg om niet zo'n ding te kopen.
    Laatst gewijzigd door Fuhgawz; 26 juni 2012 om 12:04
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

@HaroldA Ik verwachtte al zo'n reactie van je.

Leuk voor je dat je de buffers van de Korg en Boss zo slecht vindt. En tsjah, misschien heeft mijn Moog wel een betere buffer, maar die is zo lomp om alleen als buffer in te zetten.
    Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 26 juni 2012 om 12:18

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Ja precies, een kennis van mij heeft ook zo'n Turbo Tuner en dat ding bleef maar draaien. Ik werd er ook een beetje gek van.
    Mijn 2 TT's doen dat beiden niet.

Senior Member

Standaard

Dan is er óf iets mis met dat ding óf ik heb niet goed gekeken, want ik kan me niet herinneren dat die ooit helemaal stil was.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Dan is er óf iets mis met dat ding óf ik heb niet goed gekeken, want ik kan me niet herinneren dat die ooit helemaal stil was.
    Goed stemmen wil ook helpen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten