Die reageert veel te traag en bleef in poly mode staan terwijl ik een enkele snaar (lage E die zowat in D# stond) wilde stemmen.
edit: dat dus. Dacht al dat ik dat al had omschreven![]()
Btw, is er nou al enige consensus bereikt over wat de allerbeste pedaaltuner is NA de sonic research turbo tuner?
Sorry, maar ik wilde nog maar eens uitspreken hoe geweldig de TT is! (En dan is het toch echt niet meer dan een stemapparaatje.)![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Aha, en weegt het poly gegeven op tegen de kwaliteiten van de TT?
Jongens, er is maar een goede tuner. En dat is de Boss TU-1000.
![]()
Favorieten/bladwijzers