Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metal elfje Bekijk bericht
ahhh super gaaf !!! Ik zou echt graag een keer willen meedoen, alleen is dus die woensdag een beetje een probleem.
Is er geen avondje in het weekend ofzo dat iedereen zou kunnen??
Ik vind het in ieder geval gave muziek!
Heb je al een band metal elfje?
Onze bassist gaat per september stoppen namelijk.
We maken thrash/death en als je interesse hebt geef ik je de link van onze website.
We repeteren in drenthe.

ik hoop op een reactie.