ahhh super gaaf !!! Ik zou echt graag een keer willen meedoen, alleen is dus die woensdag een beetje een probleem.
Is er geen avondje in het weekend ofzo dat iedereen zou kunnen??
Ik vind het in ieder geval gave muziek!