Wall of Famos, LOL![]()
Mijn heerlijke heritage groovemaster , kenny Burrel signature model
![]()
Gibson HRF1 mss? Hé, ik heb er nog eentje over...
Semi hollow, dus met sustainbalk. Kwa maat moet je denken aan een 'grotere les paul'.
http://www.youtube.com/watch?v=UdE0p_0y0Bs
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
ik heb eigenlijk maar 2 referentiepunten: een Epiphone Broadway/L5 (te groot) en een Benedetto Bambino Deluxe (niet de mijne, maar wel supercool qua formaat + sound).
misschien toch maar eens een Benson-signature of andere kleinere jazzbox uitproberen.
damn dude, die is echt te cool!
denk alleen dat ik dat niet ga trekken met m'n budget nu ik na 'het werkende bestaan', ga starten aan het conservatorium..!
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Thx, ja mooi is ie he! Maar zeg nou toch zelf, van werkend naar conservatoriumstudent, je kunt het maatschappelijk gezien toch nauwelijks slechter plannen, toch?
Ik ken je budget verder niet maar ik vraag voor de hrf niet de hoofdprijs, je mag me altijd pm'en.
Frappant, toen ik zelf aan het conservatorium studeerde was dit mijn droomgitaar maar kon ik die dus echt niet betalen. Volgens mij is die situatie ook redelijk analoog aan 'studeren aan het conservatorium'.
Het werd toen een ibanez am50. Anderhalf jaar geleden zag ik dan deze hrf op gitaarmarkt en heb ik mijn niet beleefde jeugdwens toch maar ingevuld. Uiteindelijk speel ik er sinds het aflopen van de honeymoon periode nog nauwelijks op want ik trek toch altijd weer naar mijn musicman.
Wat ga je eigenlijk studeren jazz of pop? Als je geen jazz gaat studeren kan ik je de ibanez gb's afraden, die hadden altijd al een behoorlijk probleem met feedback.
Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 17 juni 2012 om 12:05
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Laatst gewijzigd door HaroldA; 17 juni 2012 om 13:03
Goedkope AM-50 uit Korea: http://www.speurders.nl/overzicht/mu...110197042.html
(als je van clownsburstjes houdt)
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Favorieten/bladwijzers