Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 121 van 155 EersteEerste ... 2171111119120121122123131 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.210 van 1543
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Wall of Famos, LOL
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

Mijn heerlijke heritage groovemaster , kenny Burrel signature model

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan_bervoets Bekijk bericht
    Mijn heerlijke heritage groovemaster , kenny Burrel signature model
    Heritage is Te Gek!!!!! Fraai hoor!!!!
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    vandaar de zoektocht naar een 339-sized model, of een 14"-16" model archtop (liefst thinline)..
    Gibson HRF1 mss? Hé, ik heb er nog eentje over...

Semi hollow, dus met sustainbalk. Kwa maat moet je denken aan een 'grotere les paul'.

http://www.youtube.com/watch?v=UdE0p_0y0Bs
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    16'' dat is toch de standaard voor de meeste archtops ?
    Kleiner, maar geen thinline : Ibanez GB10.Ik schat 15''.
    ik heb eigenlijk maar 2 referentiepunten: een Epiphone Broadway/L5 (te groot) en een Benedetto Bambino Deluxe (niet de mijne, maar wel supercool qua formaat + sound).

misschien toch maar eens een Benson-signature of andere kleinere jazzbox uitproberen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Gibson HRF1 mss? Hé, ik heb er nog eentje over...

Semi hollow, dus met sustainbalk. Kwa maat moet je denken aan een 'grotere les paul'.

http://www.youtube.com/watch?v=UdE0p_0y0Bs
    damn dude, die is echt te cool!
    denk alleen dat ik dat niet ga trekken met m'n budget nu ik na 'het werkende bestaan', ga starten aan het conservatorium..!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    damn dude, die is echt te cool!
    denk alleen dat ik dat niet ga trekken met m'n budget nu ik na 'het werkende bestaan', ga starten aan het conservatorium..!
    Thx, ja mooi is ie he! Maar zeg nou toch zelf, van werkend naar conservatoriumstudent, je kunt het maatschappelijk gezien toch nauwelijks slechter plannen, toch?
    Ik ken je budget verder niet maar ik vraag voor de hrf niet de hoofdprijs, je mag me altijd pm'en.

Frappant, toen ik zelf aan het conservatorium studeerde was dit mijn droomgitaar maar kon ik die dus echt niet betalen. Volgens mij is die situatie ook redelijk analoog aan 'studeren aan het conservatorium'.
    Het werd toen een ibanez am50. Anderhalf jaar geleden zag ik dan deze hrf op gitaarmarkt en heb ik mijn niet beleefde jeugdwens toch maar ingevuld. Uiteindelijk speel ik er sinds het aflopen van de honeymoon periode nog nauwelijks op want ik trek toch altijd weer naar mijn musicman.

Wat ga je eigenlijk studeren jazz of pop? Als je geen jazz gaat studeren kan ik je de ibanez gb's afraden, die hadden altijd al een behoorlijk probleem met feedback.
    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 17 juni 2012 om 12:05
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Als je geen jazz gaat studeren kan ik je de ibanez gb's afraden, die hadden altijd al een behoorlijk probleem met feedback.
    Wat is een ibanez gb?
    Laatst gewijzigd door HaroldA; 17 juni 2012 om 13:03

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Senior Member

Standaard

Goedkope AM-50 uit Korea: http://www.speurders.nl/overzicht/mu...110197042.html

(als je van clownsburstjes houdt)

Senior Member

Standaard

heb ik inderdaad al eens mee gebabbeld, maar ik hou hand even op de knip denk ik..
    je blijft toch visueel ingesteld, en die open HB en de clownburst is niet helemaal mijn ding.
    maar wel geinig gitaartje.!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Goedkope AM-50 uit Korea: http://www.speurders.nl/overzicht/mu...110197042.html

(als je van clownsburstjes houdt)
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten