Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 213 van 867 EersteEerste ... 113163203211212213214215223263313713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.121 t/m 2.130 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy Bekijk bericht
    Hoe bevalt de Zvex Box of Rock!? Als ik nog een distortion pedaal wil toevoegen zat ik aan de Box of Rock te denken.

Senior Member

Standaard

De Box of rock is heerlijk, ik gebruik hem voor een stevig slaggeluid. De boost om een klein signaal net dat beetje extra te geven. Voor echte leadsound gebruik ik meer de OCD.
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Hierbij mijn huidige pedalboard, versie 2.2 met als laatste toevoeging de Neunaber Stereo Wet Reverb en Xotic X-Blender! Nog ruimte voor één pedaal bovenin maar dan is mijn Pedaltrain Pro ook echt helemaal vol

Voorzijde:

Achterzijde:

Mag wel nog een keer gezien worden. Wat een mooi board!
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

REPOST! Met updates

Van rechts naar links:

Korg Tuner, Ernie Ball VP Jr, Vox Clyde McCoy Wah, Whammy IV, OCD, Box of Rock/ EVH Phase 90. Tc Electronic Flashback Delay, T-Rex Reptile 2. Alles bekabeld met George L's en gevoed door een (oude) Burkey Flatliner Pro.

Vervolgens plug ik daar een PRS McCarthy en PRS Singlecut in en het board loopt dan weer naar een Koch Multitone.....me like it!

Weg: Fuzz Factory (in huidige band niet echt nodig), Boss TR2 (idem)

Durbij: Ernieball Volumepedaal Jr., T-Rex Reptile 2, Tc Electronic Flashback Delay

Senior Member

Standaard

Hierbij mijn huidige pedalboard, versie 2.2 met als laatste toevoeging de Neunaber Stereo Wet Reverb en Xotic X-Blender! Nog ruimte voor één pedaal bovenin maar dan is mijn Pedaltrain Pro ook echt helemaal vol

Voorzijde:

Achterzijde:

Schakel je al je pedalen met je G-Lab? En ook je amp? Lijkt me wel wat......ter voorkoming van tappen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy Bekijk bericht
    Schakel je al je pedalen met je G-Lab? En ook je amp? Lijkt me wel wat......ter voorkoming van tappen...
    Nee niet alles maar dit is een bewuste keuze! De Wampler Compressie > VL Sparkle Drive > Wampler Paisley Drive > Boss EQ-7 (EQ en clean boost) worden afzonderlijk geschakeld met de G Lab in combinatie met mijn Orange amp distortion en reverb. De Amp wordt hier dus ook mee geschakeld (clean-overdrive en reverb on-off).

De effecten links staan in mijn amp effects loop en kan ik allemaal uit de loop schakelen met de Xotic X-Blender. Daarnaast schakel ik de effecten in serie of parallel met de X-Blender waarmee je met de grote draaiknop de hoeveelheid dry-wet kunt regelen in parallel mode. Heel vet is dit :-) Over het algemeen staan de effecten in de amps effect loop altijd aan en ik vind het prettig on-the-fly te kunnen bepalen welk extra effect ik nodig heb. Daarnaast heeft dit als voordeel dat effecten zoals reverb of delay nooit abrupt worden afgebroken als ik deze zou schakelen met de G-Lab!

Nog steeds wel tapdancen maar een stuk minder dan voorheen. Mijn clean > clean met een randje > overdrive > distortion en lead sound regel ik nu met één druk op de knop met de G Lab. Handy

Voor de G Lab staat nog een Volumepedaal en Morley Wah en alles wordt gevoed met twee Voodoo Lab Power Supplies onder de pedaltrain.

Senior Member

Standaard

Weer een update van mijn bord.

Gitaar > Wah > input Blender (designed by Flo) > loop 1: Swollen Pickle; loop 2: Pearl OD05 > Echo Park > output Blender > Whetstone Phaser > Hardwire Tremolo/Rotary > Hardwire Reverb > Boss Loop Station 2 > Amp

Werkt als een beest
    Laatst gewijzigd door Cageman; 2 juni 2012 om 23:47

Standaard

Is dat een Ikea Gorm plank? Zo ja, welke tas gebruik je daar voor?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rakker Bekijk bericht
    Is dat een Ikea Gorm plank? Zo ja, welke tas gebruik je daar voor?
    Ja dat is het! Ik gebruik er een stagg keyboardtas voor. Deze om precies te zijn:

klik

Dan heb je wel een stukje ruimte over. Ik heb dit opgevuld met een blok schuim.

Senior Member

Standaard

Hoe gebruik je die X-Blender icm de Sparkle Drive? Want als je een willekeurige drive naar je smaak voor de blender zet, heb je hetzelfde als de Sparkle Drive, namelijk parallelle overdrive waar clean ingedraaid kan worden. Alleen heb je dan meer keuze aan overdrive-pedalen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten