Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 212 van 867 EersteEerste ... 112162202210211212213214222262312712 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.111 t/m 2.120 van 8664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DFTPOL Bekijk bericht
    Om even door te gaan met de Musicomlabs.
    Dit is mijn pedalboard, moet alleen nog een paar goede patchkabels maken en dan issie af.
    Gevoed door een T-Rex Fueltank.

Leuk spul, vooral die Noise Clamp, eerst had ik zoiets van: wat moet ik ermee? Nu ben ik maar al te blij dat ik hem toch heb.. Vaarwel ruis, en ongewilde feedback. Vooral een uitkomst bij een amp met veel gain!

Senior Member

Standaard

Mooie plank pol!

Die noise clamp haalt gewoon ruis weg of werkt hij ook als gate?
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Member

Standaard

Zeer zeker mooi spul! De Musicomlab is echt de uitkomst tegen tapdansen.
    De Noiseclamp is een gate, net zoals de Boss NS-2 maar heeft imo meer tonesuck dan de MXR.
    Nou alleen nog een paar goede patchkabels.
    Die For The Purpose Of Living, Metal uit Heemskerk. Klikkerdeklik

Standaard The Lo Lands Pedalboard v2.2

Hierbij mijn huidige pedalboard, versie 2.2 met als laatste toevoeging de Neunaber Stereo Wet Reverb en Xotic X-Blender! Nog ruimte voor één pedaal bovenin maar dan is mijn Pedaltrain Pro ook echt helemaal vol

Voorzijde:

Achterzijde:

Senior Member

Standaard

Van rechts naar links:

Korg Tuner, Ernie Ball VP Jr, Vox Clyde McCoy Wah, Whammy IV, OCD, Box of Rock/ EVH Phase 90. Tc Electronic Flashback Delay, T-Rex Reptile 2. Alles bekabeld met George L's en gevoed door een (oude) Burkey Flatliner Pro.

Vervolgens plug ik daar een PRS McCarthy en PRS Singlecut in en het board loopt dan weer naar een Koch Multitone.....me like it!

Weg: Fuzz Factory (in huidige band niet echt nodig), Boss TR2 (idem)

Durbij: Ernieball Volumepedaal Jr., T-Rex Reptile 2, Tc Electronic Flashback Delay
    Laatst gewijzigd door Wicked Willy; 31 mei 2012 om 22:22
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Nog ruimte voor één pedaal bovenin maar dan is mijn Pedaltrain Pro ook echt helemaal vol
    Dat is natuurlijk onzin, dat is gewoon een smoes om niet nog meer geld uit te geven
    Dat stekkerblok kan namelijk prima onder je pedalboard. Verder zou je je pedalen wat op elkaar kunnen zetten, etc.

Ziet er strak uit man! Als al je pedalen toch in de looper zitten, waarom zit je expressie pedaal dan niet 'op de 1e rij'?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy Bekijk bericht

Weg: Fuzz Factory (in huidige band niet echt nodig), Boss TR2 (idem)

Durbij: Ernieball Volumepedaal Jr., T-Rex Reptile 2, Tc Electronic Flashback Delay
    Ik moest even kijken voordat ik doorhad dat je je board vanaf de andere zijde hebt gefotografeerd
    Waarom zit er tape op je wah en je whammy?

Senior Member

Standaard

Zichtbaarheid op het podium.....maar daar komt binnenkort een soort glow in de dark tape voor in de plaats. We kunnen weer even vooruit met de nieuwe pedaaltjes....een iets simpelere setup en twee ingebouwde verhogingen......
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk onzin, dat is gewoon een smoes om niet nog meer geld uit te geven
    Dat stekkerblok kan namelijk prima onder je pedalboard. Verder zou je je pedalen wat op elkaar kunnen zetten, etc.

Ziet er strak uit man! Als al je pedalen toch in de looper zitten, waarom zit je expressie pedaal dan niet 'op de 1e rij'?
    Thanks! Ik moet mezelf inderdaad beschermen tegen nog meer geld uitgeven en het bekende GAS

Onder het stekkerblok, welke vastgeschroefd is aan de pedaltrain, zitten twee Voodoo Lab Power Supplies naast elkaar dus daar is geen ruimte meer. Onder de X-Blender zit de naar mijn mening de iets te grootte adapter van de G Lab dus nee het stekkerblok blijft bovenop zitten

Expressie pedal zat eerst op de eerste rij welke ik gebruik voor mijn Boss PS-6 met pitch shift functie. Alleen deze gebruik ik zo weinig dat ik deze verplaatst heb naar boven. De Wet reverb gebruik ik iets vaker dus deze kwam automatisch op de eerste rij. Ik ben van plan het expressiepedal tevens voor de Wet te gaan gebruiken voor regeling van de Mix of Depth!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten