Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1052 van 1797 EersteEerste ... 5255295210021042105010511052105310541062110211521552 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.511 t/m 10.520 van 17961
    Senior Member

Standaard

Iemand die mij nog iets meer over deze kleur kan vertellen? Ik kan namelijk niets terug vinden over deze kleur.En klopt de '50th Anniversary' eigenlijk wel voor een AVRI '57er? Eigenlijk wil ik hem wel graag kopen maar toch twijfel ik. Wie geeft mij meer duidelijkheid?
    http://link.marktplaats.nl/560131350

Senior Member

Standaard

Vintage white, was destijds een standaard kleur. Ik hem hem ook gehad, een '86. Die sticker.. volgens mij kregen bijna alle gitaren uit dat jaar zo'n sticker mee.

Senior Member

Standaard

Zijn er ook Strats die je niet hebt gehad Pepe
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

,,,t..................

,,,,,,,,,,,,,,,

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Iemand die mij nog iets meer over deze kleur kan vertellen? Ik kan namelijk niets terug vinden over deze kleur.En klopt de '50th Anniversary' eigenlijk wel voor een AVRI '57er? Eigenlijk wil ik hem wel graag kopen maar toch twijfel ik. Wie geeft mij meer duidelijkheid?
    Ik heb toch mijn twijfels bij deze gitaar, volgens mij zou deze de zogenaamde commemorative neck plate moeten hebben,
    en een Mary Kay moeten zijn.
    Die beschadiging bevalt me ook niet, het lijkt geen Fender ondergrond voor mijn gevoel. Het lijkt mij geen nitrocelluose lak
    Vraag maar om een foto van de neckplate, en de datum van de gitaar.
    De neck kan goed zijn, maar aan de body heb ik twijfels

Senior Member

Standaard

Pepe maar dan is het geen ´57 reissue

Senior Member

Standaard

Hoe bedoel je? Ik moest 2 keer kijken of dat mijn oude '57 was, twee druppels water.
    De ondergrond is geen cellulose bij Fender, alleen CS. Dat is altijd een beetje jammer geweest van die serie.
    Mary Kay is gewoon een andere kleur, ik geloof niet dat die in het begin (nou ja, de eerste 15 jaar...) geleverd werd voor de reissue's.
    Tegenwoordig zijn het andere kleuren, een ander wit, vintage white is allang uit het programma, of ze interpreteren die kleur anders.

Je kan altijd vragen om de slagplaat te verwijderen. Dat moet ook duidelijkheid geven bij twijfel.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 28 mei 2012 om 18:49

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Vintage white, was destijds een standaard kleur. Ik hem hem ook gehad, een '86. Die sticker.. volgens mij kregen bijna alle gitaren uit dat jaar zo'n sticker mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ik heb toch mijn twijfels bij deze gitaar, volgens mij zou deze de zogenaamde commemorative neck plate moeten hebben,
    en een Mary Kay moeten zijn.
    Die beschadiging bevalt me ook niet, het lijkt geen Fender ondergrond voor mijn gevoel. Het lijkt mij geen nitrocelluose lak
    Vraag maar om een foto van de neckplate, en de datum van de gitaar.
    De neck kan goed zijn, maar aan de body heb ik twijfels
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? Ik moest 2 keer kijken of dat mijn oude '57 was, twee druppels water.
    De ondergrond is geen cellulose bij Fender, alleen CS. Dat is altijd een beetje jammer geweest van die serie.
    Mary Kay is gewoon een andere kleur, ik geloof niet dat die in het begin (nou ja, de eerste 15 jaar...) geleverd werd voor de reissue's.
    Tegenwoordig zijn het andere kleuren, een ander wit, vintage white is allang uit het programma, of ze interpreteren die kleur anders.

Je kan altijd vragen om de slagplaat te verwijderen. Dat moet ook duidelijkheid geven bij twijfel.
    Hoe 'hoort' het daar er uit te zien?

Moet ik nu wel of niet mijn twijfels hebben ?

Senior Member

Standaard

Aan de binnenkant zitten doorgaans stempels.
    Maar ach, als je twijfelt, doe het dan niet?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Wat ik dan meestal doe is even op Google afbeeldingen kijken. In dit geval google je dan op "50th anniversary 57 avri stratocaster" en je vind dan genoeg vergelijkings materiaal.

Voila: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...w=1600&bih=783

Maar naar mijn mening is er niets mis met de gitaar.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten