Oplichter alert. Natuurlijk kan de man eerlijk zijn, maar het is een erg verdachte advertentie (Axe's gaan meestal vanaf 1400 euro). De advertentie is duidelijk door een vertaalmachine gegaan en ik kreeg onderstaand mailtje:
Hallo,
Ten eerste woon ik in Londen Verenigd Koninkrijk. De reden dat ik heb mijn advertentie geplaatst op deze website is want ik wil mijn kansen te verkopen te verhogen en meer geïnteresseerd zijn klanten overal ter wereld vinden niet alleen in mijn omgeving. Lokaal zou het niet zo efficiënt. Als u nog steeds geïnteresseerd in het kopen, dan zal ik regelen een levering aan uw locatie, uiteraard gratis.
Bedankt.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Hallo pff,
Ik post hier wel niet zo veel, maar lees al jaren bijna alle posts van anderen. Ik ben het niet eens met de opmerking dat er geen ophef wordt gemaakt over bijvoorbeeld tokais met een gibson of fender logo. Daar zijn velen op dit forum het ook niet mee eens. En daar wordt ook ophef over gemaakt.
De ophef hier gaat ook over een bedrijf dat meerdere fake gibsons verkoopt; het lijkt me logisch dat er dan ook iets meer ophef ontstaat dan als iemand 1 fake gibson op marktplaats heeft staan. Er is ook meer ophef omdat jij zoveel reacties post waar sommigen het niet mee eens zullen zijn.
Je gebruikt ook constant het woord "jullie" dat slaat ook nergens op, niemand heeft exact dezelfde mening over een bepaald punt.
Mij kan het vrij weinig interesseren wat jij er allemaal van vindt. Ik weet wat ik vind en daar ga je niks aan veranderen met je argumenten.
Moi!
Ik was nieuwsgierig
Als ik die add zie denk ik niet aan vuil spel. Alleen is die man nogal ongelukkig om dat ding door de vertaalmachine te gooien. De unit is wel goedkoop ja, maar volgens mij zijn de prijzen in GB ook wat beter. En hij kan zich verrekend hebben in de euro's tegenover de pond.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers