Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1051 van 1797 EersteEerste ... 5155195110011041104910501051105210531061110111511551 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.501 t/m 10.510 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Dat jullie er geen touw aan vast kunnen knopen zegt meer over jullie ,idd einde discussie
    Inderdaad einde discussie, er is geen touw aan je redenatie vast te knopen, Spirit heeft het volgens mij ok uitgelegd.

En ik raad je aan meer aan je interpunctie te doen en in alinea's te gebruiken, je posten lezen kloten weg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Merkenexperts, een kennis van me is deze advertentie van een USA Telecaster op marktplaats tegengekomen. Is dat zuivere koffie? Het ontbreekt mij aan de expertise.
    Het is een echte en een USA Standard Aaron

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Merkenexperts, een kennis van me is deze advertentie van een USA Telecaster op marktplaats tegengekomen. Is dat zuivere koffie? Het ontbreekt mij aan de expertise.
    Ik citeer deze nog even want door al dat gezemel word er overheen gelezen.
    Meer dan dit kan ik helaas niet bieden, als het nu een tokaiaiai met opgeplakt fibsun logo was ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Inderdaad einde discussie, er is geen touw aan je redenatie vast te knopen, Spirit heeft het volgens mij ok uitgelegd.

En ik raad je aan meer aan je interpunctie te doen en in alinea's te gebruiken, je posten lezen kloten weg.
    Ja Geert wees maar niet bang, jij hoort ook bij het clubje.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ach, kijk aan iemand die er blijkbaar wel verstand van heeft en moreel het hart op de juiste plek heeft zitten.

Senior Member

Standaard

Oplichter alert. Natuurlijk kan de man eerlijk zijn, maar het is een erg verdachte advertentie (Axe's gaan meestal vanaf 1400 euro). De advertentie is duidelijk door een vertaalmachine gegaan en ik kreeg onderstaand mailtje:

Hallo,
    Ten eerste woon ik in Londen Verenigd Koninkrijk. De reden dat ik heb mijn advertentie geplaatst op deze website is want ik wil mijn kansen te verkopen te verhogen en meer geïnteresseerd zijn klanten overal ter wereld vinden niet alleen in mijn omgeving. Lokaal zou het niet zo efficiënt. Als u nog steeds geïnteresseerd in het kopen, dan zal ik regelen een levering aan uw locatie, uiteraard gratis.
    Bedankt.

Senior Member

Standaard

Lijkt mij een legitieme telecaster. Wat doet je twijfelen?

p.s. lekkere link url
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Hartelijk dank! Ik zal het doorgeven.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Mijn ergenis is dat jullie een onderscheid maken tussen een goede copy en minder goede, bv een Tokai met Gibson logo ,die wel gewoon als Tokai wordt verkocht (dus niet als orgineel Gibson),dat wordt dan gedoogd en dan is er niet zon hele ophef over ,omdat het een goede copie is en omdat het een Tokai is,Is het er 1 uit China met Gibson logo , en er wordt ook vermeld dat het geen orgineel is
    Hallo pff,

Ik post hier wel niet zo veel, maar lees al jaren bijna alle posts van anderen. Ik ben het niet eens met de opmerking dat er geen ophef wordt gemaakt over bijvoorbeeld tokais met een gibson of fender logo. Daar zijn velen op dit forum het ook niet mee eens. En daar wordt ook ophef over gemaakt.

De ophef hier gaat ook over een bedrijf dat meerdere fake gibsons verkoopt; het lijkt me logisch dat er dan ook iets meer ophef ontstaat dan als iemand 1 fake gibson op marktplaats heeft staan. Er is ook meer ophef omdat jij zoveel reacties post waar sommigen het niet mee eens zullen zijn.

Je gebruikt ook constant het woord "jullie" dat slaat ook nergens op, niemand heeft exact dezelfde mening over een bepaald punt.

Mij kan het vrij weinig interesseren wat jij er allemaal van vindt. Ik weet wat ik vind en daar ga je niks aan veranderen met je argumenten.

Moi!
    Ik was nieuwsgierig

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Oplichter alert. Natuurlijk kan de man eerlijk zijn, maar het is een erg verdachte advertentie (Axe's gaan meestal vanaf 1400 euro). De advertentie is duidelijk door een vertaalmachine gegaan en ik kreeg onderstaand mailtje:
    Als ik die add zie denk ik niet aan vuil spel. Alleen is die man nogal ongelukkig om dat ding door de vertaalmachine te gooien. De unit is wel goedkoop ja, maar volgens mij zijn de prijzen in GB ook wat beter. En hij kan zich verrekend hebben in de euro's tegenover de pond.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten