Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 366 van 441 EersteEerste ... 266316356364365366367368376416 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.651 t/m 3.660 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Mijn probleem met die mini amps is dat ze mini klinken en dat strookt niet met hetgeen ik van sound wil. Mss wel hard genoeg maar echt te klein van sound. Heb ik vorig weer mogen ervaren met een Mesa mini rectifier met cabje. Dan speel ik thuis liever door een modeler met koptelefoon of isocab systeem.

Tankman
    Guest

Standaard

Van de ene kant snap ik je punt wel, maar dat is lang niet bij alle mini amps zo. Misschien ervaar ik dat dan ook weer anders, omdat ik niet het geluid van bijvoorbeeld een AC30 verwacht uit een Nighttrain, maar ik vind de Nighttrain toch wel echt een heerlijke versterker.

Senior Member

Standaard

Heren, ik ben benieuwd naar de thuisopstelling. Ik weet niet of daar een topic voor is, maar ik kom altijd in de knoop als ik ga spelen. Computer te ver, pedalboard te ver, speaker te ver; er is altijd wel iets aan de hand.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy Bekijk bericht
    Nice.....ik wil dit weekend misschien ook een Tweaker gaan halen.....mijn vraag......trekt ie het live?
    Nog niet geprobeerd, maar ik denk dat dat wel lukt. Voor het publiek wordt het uitversterkt en voor mezelf is het volgens mij wel genoeg vermogen. Hoewel het zou kunnen dat 'ie toch niet genoeg headroom heeft.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Voor dat soort problemen heb je toch isocabs? Ik heb eenmaal met iemands isocab een gig mogen doen, dat was echt ideaal! Wel verneukeratief voor je feedback (ik houd van feedback)
    Ideaal, maar je hoort het wel.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

www.facebook.com/timosomers

Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Heren, ik ben benieuwd naar de thuisopstelling. Ik weet niet of daar een topic voor is, maar ik kom altijd in de knoop als ik ga spelen. Computer te ver, pedalboard te ver, speaker te ver; er is altijd wel iets aan de hand.
    .
    Het voordeel van digitaal spelen: Rechstreeks in de USB interface (stereo), of actieve monitor (mono). Lijkt me trouwens een prima onderwerp voor een Topic op zichzelf

en semi-OT. Volgende week naar musicstore, want ik wil toch een half-stack voor d'rbij. Dus wellicht volgende week foto van mij in dit topique.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Het voordeel van digitaal spelen: Rechstreeks in de USB interface (stereo), of actieve monitor (mono). Lijkt me trouwens een prima onderwerp voor een Topic op zichzelf

en semi-OT. Volgende week naar musicstore, want ik wil toch een half-stack voor d'rbij. Dus wellicht volgende week foto van mij in dit topique.
    Dat dacht ik ook; ik ga er maar een topic over aanmaken (foto's verplicht :P).

Standaard

het is niet helemaal eerlijk omdat hij niet van mij is, maar ik speel sinds ik geen 'normaal' bandje heb waar ik best weer naar verlang op avonden van m'n studentenvereniging altijd over deze amp... en dat klinkt meer dan prima !

Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Nu nog een goede foto dat we hem ook kunnen zien.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Zou het een Blackheart zijn?
    Let there be rock.

For sale : niks.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireburst Bekijk bericht
    Zou het een Blackheart zijn?
    Ook mijn gedacht. Ik gok op de bh15
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8