Maar eerst weer even verder op het andere front. Dit zijn van die stappen waar ik een hele tijd tegenaan zit te hikken, omdat ik mezelf hierin toch nog niet zo vertrouw... Als ik het niet heel erg mis heb, moet de hals onder een hoek van 2 graden komen te staan. Ik heb de indruk dat dat een beetje veel is, maar empirisch onderzoek lijkt toch sterk in die richting te wijzen:
Eigenlijk wilde ik het ook nog eens met mijn mooie spreadsheet uitrekenen, maar die had ik niet bij de hand. Dat kan dan misschien later nog eens, om te zien of het klopt...
Daarna meteen maar de volgende drastische stappen gezet:
Het uiteinde van de hals onder die hoek afgezaagd. Nadat ik had uitgemeten waar de gaten moeten komen. Lijkt me wel wat, zo'n verbinding met bouten. Voorlopig zie ik het een stuk beter zitten dan zo'n zwaluwstaart...
En de zijkanten van de body beginnen ook hun uiteindelijke vorm te benaderen:
Eigenlijk zou ik natuurlijk ook weer eens wat aan al die andere projecten moeten doen; zo is er weinig parallels meer aan. Het enige waaraan ik merk dat ik ook nog met andere dingen bezig ben, is de extra stapel losse rommel waar ik telkens omheen aan het werken ben...
Maar deze is gewoon zo leuk! En hij lijkt me steeds leuker te worden ook!![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers